fredag den 18. marts 2011

Smykkerne

Jeg fik slet ikke tid til at vise jer smykkerne i går. Kom først i seng 05.30, da jeg skulle forberede fremlæggelsen, gab.. Jeg ved ikke hvorfor jeg altid ender med at sidde til langt ud på natten, det skal der altså laves om på, hehe.. Men nu er det vel overstået, så synes da lige I skulle se det færdige resultat. Vi skulle kun lave prototyper af 1-3 styles og resten skulle bare tegnes i Illustrator. Næste uge står den på showpiece og photo shoot af vores forskellige kreationer. I må have en dejlig fredag aften derude! :)

As promised - a selection of the jewelry collection I've created. We only has to do 1-3 prototypes and the rest was drawn in Illustrator. Have a fab weekend everybody! :) See you tomorrow..

17 kommentarer:

  1. Hvor tager du din uddannelse henne?
    Er selv ved at læse til grafisk designteknolog - men skal jo videre engang..hehe

    Og gad da godt vide, hvor man tager "bachelor i fashion design" for lyder da spændende :)

    SvarSlet
  2. wow det er virkelig blevet nogle fede og smukke smykker i deres enkelhed! :) Jeg gad specielt gerne at eje de øreringe du har lavet.

    //Holly

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor er de flotte :)
    Hvor har du købt stenene?

    /Emma

    www.w-l-a.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hold da op! Wauw hvor ser det godt ud altså. Du må gerne vise os resten af kollektionen fra Illustrator :o)

    SvarSlet
  5. Helt enig med de andre. Det ser super duper godt ud!
    M.

    SvarSlet
  6. Det ser super fedt ud.
    Især øreringe og den enkle halskæde.
    Elsker det!
    /S
    www.afashionchild.blogspot.com

    SvarSlet
  7. De er simpelthen så fine de smykker og meget inspirerende hvis jeg en dag skulle finde på at kaste mig ud i en gang DIY af den slags.

    SvarSlet
  8. Du har en kunde her, hvis de en dag kommer i produktion ;)

    SvarSlet
  9. Wauw hvor er de flotte! Hvor er du god :D

    SvarSlet
  10. kan du ikke lave en onlineshop med smykkerne, for jeg er da meget interesseret! ;)

    SvarSlet
  11. ej hvor er det bare skide flot!!

    xo
    http://tinemarli.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. De er virkelig flotte! Krystal og metal er så smukt sammen. Har også selv lavet nogle enkle der minder om den nederste :)

    SvarSlet
  13. Sikke nogle fantastiske smykker! Hvem der bare var så kreativ...suuuk!

    SvarSlet
  14. Julie: Jeg går på KEA Design & Business i Hellerup. :)

    Holly: Tak, hvor er det sødt sagt :)

    WHATLIESAHEAD: Tak. Stenene er fra Bead House.

    Lullumut: Tak skal du have. Ja, det kunne da godt være, at jeg skulle gøre det..

    LINDHO & Siv & Guapizimo: Takker.


    Sine J: Haha, fedt! Dejligt at høre.

    Emilie Delance: Tak Emilie :)

    Anonym: Hvor er det dejligt at høre, tak. Hehe, har jeg dog ikke lige planer om, men kan lave en guide til at lave dem.

    Tine Marli: Tak for de søde ord.

    sortdiamant: Ja, det går nemlig rigtig godt sammen og egentlig ikke særlig svært at lave.

    Min Mode: Årh tak :)

    SvarSlet
  15. Det var helt utroligt. Kan man bestille et par?

    SvarSlet
  16. Tak.. De er desværre ikke til salg :)

    SvarSlet
  17. super fine smykker. Jeg er potentiel kunde, hvis du ønsker at sælge ;)
    Malene

    SvarSlet