mandag den 21. marts 2011

Look of today

Sådan så jeg ud i dag, da jeg tog ind til byen med søde Marie Louise :) Det var meningen, at vi skulle købe materialer til et showpiece, som vi skal lave på skolen, men det blev til en del mere shopping end det, hovsa. Skal nok vise det en af dagene. Jeg havde mine jeans på fra Zara, som jeg købte forleden til bare 279, min grå læderjakke fra Vero Moda og tørklæde fra H&M.
Som jeg har nævnt før, kommer der snart til at ske store ændringer her på bloggen, glæder mig sådan til jeg kan dele det med jer :)

This is what I wore today when I went shopping with a friend. I wore my new jeans from Zara, my grey leater jacket from Very Moda and my knitted scarf from H&M. As mentioned before something new and exciting concerning the blog is about to take place, I'm looking forward to share it with you all :)

21 kommentarer:

  1. Lækkert outfit! :-)

    SvarSlet
  2. lækkert hvor er din smukke taske fra:-)?

    SvarSlet
  3. Fedt outfit!
    Glæder mig til forandringer! ;)

    SvarSlet
  4. Lækkert outfit! :-)

    Hvor har du forresten købt dine bøjler, du har på dit tøj stativ? Det ligner det er sådan nogen tynde nogen? - lige sådan nogen jeg står og mangler, når jeg snart begynder på at lave det tøjstativ, din kreative kæreste lavede til dig! :D
    ja, når man er single har man desværre ikke lige en handy mand til at gøre sådan noget for sig hehe...

    SvarSlet
  5. Fint outfit! Jeg glæder mig til at finde ud af, hvad de store ændringer er! :)

    /Andrea
    www.andreahvsblog.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Virkelig lækkert (:
    Jeg elsker virkelig din stil..

    http://fashionistabynature.wordpress.com/

    SvarSlet
  7. Hvor er du fin!

    Ved du om man stadig kan få læderjakken og tørklædet?

    SvarSlet
  8. Fedt outfit, og sikke nogle lækre jeans. Tror lige jeg skal et smut forbi zara snart :)

    SvarSlet
  9. Er også meget interesseret i, at høre om man stadig kan købe jakken? :)

    SvarSlet
  10. Hvor er din taske fed!!!

    Vh. Cæcilie Sofie
    www.somethingsalt.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Charlotte: Tak :)

    Anonym: Den er købt i Marokko i Marrakech.

    Anna Eglite: Uha ja, det gør jeg også :)

    Sofie: Mange tak :)
    Bøjlerne er købt på et renseri til 1 kr per styk. Held og lykke med tøjstativet :) Hehe, nej, jeg var heldig at have ham til at gøre det, men det så faktisk ret nemt ud :)

    Andrea: Tak.. Uh, glæde rmig også til at fortælle det :)

    Louise: Tak for de fine ord, det varmer.

    Anonym: Tak. Tørklædet har de i en anden udgave i øjeblikket har jeg set, men ved desværre ikke med læderjakken.

    GlimmerGlam: Ja, gør det. Jeg er ihvertfald rigtig glad for mine :)

    SvarSlet
  12. lækkert outfit som altid. uh, er spændt på at høre hvad der kommer til at ske på bloggen!! :)

    SvarSlet
  13. Julie: Jeg ved desværre ikke, om jakken stadig er i butikkerne.

    Cæcilie sofie: TAK!

    Sisse Lykke: Tak skal du ha :) Glæder mig til at afsløre det :)

    SvarSlet
  14. Elsker din blog.
    Hvor er dine sko/støvler fra?
    Knus Alexandra

    SvarSlet
  15. Anonym: Det er jeg glad for at høre :) De er fra Bianco og er ret nye.

    SvarSlet
  16. der er en give away på min blog det kunne være i ville tjekke den ud?
    http://peacefulltigerblood.blogspot.com/p/give-away.html

    SvarSlet
  17. Din læderjakke har en helt fantastisk farve! Det bedste er næsten frynsetasken der afværger det alt for maskuline look, en læderjakke kan tilføje :)

    /Frederik
    WWW.THEBLACKSPAGHETTI.BLOGSPOT.COM

    SvarSlet
  18. Hvad sker der lige for at du ikke har blogget i over en måned??

    SvarSlet
  19. hvor er din T-shirt fra??? (-:

    SvarSlet
  20. love your bag!

    http://madebyfashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  21. Jeg elsker din taske! xxx

    clarawilsoe.blogspot.com

    SvarSlet