lørdag den 5. marts 2011

Purple eyes

Undskyld den manglende blogging, jeg havde en travl dag i går, men travl på den gode måde.. Først skole, så photoshoot og til sidst Dansk Fashion Outlet med min skønne søster. Photoshootet var noget jeg var blevet spurgt om at deltage i af en ven, og skal bruges i et nyt magasin der udkommer meget snart - mere om det på et andet tidspunkt! Jeg fik lagt lilla makeup og lærte lidt nye tips og tricks. Det var dog lidt pudsigt at skulle tage videre til Dansk Fashion Outlet efterfølgende med denne krigsmaling :) Hehe..

Yesterday was a busy day, but in the good way. First I went to school, then to a photoshoot and at last I went to a fashion outlet with my dear sister. The pics from the photoshoot are gonna be used in a new magazine that'll be launched very soon. :)

2 kommentarer:

  1. det ser viiiiirkelig godt ud!
    måske lidt over the top til visse (shoppe) situationer, men hvorfor ikke ;)

    SvarSlet
  2. Flot til det rette outfit, kan tænke mig du vakte opmærksomhed på den gode måde til Fashion Outlet ?
    Din blog er stadig super inspirerende, kan virkelig godt lide dit mix af mode og inretning, så : keep up the good work !

    SvarSlet