søndag den 28. november 2010

Adventskonkurrence - Syoss

Nu det er det jo snart jul og med julen følger der gaver. Derfor kommer der nu en Adventskalender-konkurrence med fede præmier hver søndag frem til jul. Som den første har I mulighed for at vinde alle disse lækre hårprodukter, som Syoss har været så søde at donere i anledning af 1. søndag i Advent. Det er den første konkurrence i bloggens historie og bestemt ikke den sidste. Det eneste I skal gøre er at følge bloggen via Bloglovin' her, hvis I ikke allerede gør det, og skrive jeres rigtige email i kommentarfeltet, så bliver der trukket lod blandt deltagerne. Konkurrencen slutter torsdag d. 2. december klokken tolv. Good luck!

This is a competition for Danish residents only.

202 kommentarer:

  1. katjasobczak79@hotmail.com

    (krydser fingre)

    SvarSlet
  2. cecilie_qvortrup@live.dk

    SvarSlet
  3. Uha en lækker pakke.
    - kristinefrosig@hotmail.com

    Kristine

    SvarSlet
  4. Det ville jo være lækkert!

    Julie, julie.mj@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Nææh, hurra, hvor fint.

    Min mail er miadebois at me.com

    SvarSlet
  6. NannaVernerPoulsen5@live.dk :-)
    din blog er for cool!

    SvarSlet
  7. Jeg følger dig allerede. :)

    livachristina@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Uhh, ser lækkert ud!
    Følger selvfølgelig allerede via Bloglovin'!

    //Sufi
    SofieKrarup@gmail.com

    SvarSlet
  9. Lækkert med en konkurrence og tak for en inspirerende blog! :)

    - Karoline
    karolinekh@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Mit hår kunne godt trænge til sådan en god omgang produkter!

    Cecilie_hansen24@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Ej, hvor fedt :)

    rebeccasofie@hotmail.com

    http://denhemmeligehule.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Ditte Mehner Kristiansen28. november 2010 kl. 10.43

    Jeg følger dig allerede via. Bloglovin' :-)

    ditte_mk@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Yay, god konkurrence :)

    infashionwetrust@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. anne_mari_nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  15. elizabeth_mikkelsen@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Er det her man skal skrive ens e-mail?
    - millesblog@live.dk

    SvarSlet
  17. Hej Christina.
    Jeg vil utrolig gerne deltage i konkurrencen, men er altså ikke specielt interreseret i at skrive min e-mail i en kommentar hvor alle kan læse den. Det fører nemlig ofte til en masse spam. :)
    Mvh Nicoline

    SvarSlet
  18. denlune@gmail.com GOD JUL :)

    SvarSlet
  19. kathrinegh@hotmail.com

    SvarSlet
  20. jeg følger dig allerede på bloglovin' :D
    marie_lynge@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Uh, lækre produkter! Har været fast læser via bloglovin' længe nu, så man skal da være et skarn for ikke at hoppe med på konkurrencen ;D

    livefrommba@live.dk

    SvarSlet
  22. Ih, hvor spændende :-D
    Min mail er: linebineh@hotmail.com
    - Og selvfølgelig fulgte jeg dig allerede på Bloglovin!

    SvarSlet
  23. Øj, det ville være fantastisk!!

    Jeg følger både via bloglovin og google friend connect :)

    mia_gade@hotmail.com

    /Mia M
    www.fashionfairytales.blogspot.com

    SvarSlet
  24. Lækkert! :)

    lisekarlshoj@gmail.com

    SvarSlet
  25. Miefunder@hotmail.com
    Lækker lækker lækker ide og gave :D

    SvarSlet
  26. Hvor dejligt :)

    tinegrarup@hotmail.com

    SvarSlet
  27. sarakrosby@gmail.com

    SvarSlet
  28. zillepower@hotmail.com

    God 1. søndag i Advent til dig ! :)

    SvarSlet
  29. caroline9247@hotmail.com

    SvarSlet
  30. regitze.loeth @ hotmail.com
    :-) håber jeg vinder :-DDD

    SvarSlet
  31. Fed konkurrence :)

    sothisseason@gmail.com

    SvarSlet
  32. aneborup@hotmail.com

    ih, nogle lækre produkter!!
    mvh. Ane

    SvarSlet
  33. Fin konkurrence :-)

    christelgjensen@gmail.com

    SvarSlet
  34. emma.balch@gmail.com :)

    SvarSlet
  35. Uh, det kunne jeg godt tænke mig at vinde. :)
    Min mail er: lover_917@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Ih, nice med konkurrence :D

    - camilla.beck@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Hej Christina
    Følger dig nu på bloglovin':)

    Mín email er tanyanielsen@hotmail.com

    Tanya

    SvarSlet
  38. sheyma-k@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Ss_smukkesis@hotmail.com :-)

    SvarSlet
  40. Dejligt med alle de konkurrencer i blogland :)

    little.may@gmail.com

    SvarSlet
  41. Yeah det ville da ikke være så dårligt at vinde!!thildee@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Hvor hyggeligt! min mail er: Nikolinepedersen1@hotmail.com

    - onmymindnp.blogspot.com

    SvarSlet
  43. uf det lyder jo dejlig :)
    jeg har efterhånden fulgt dig i et godt stykke tid :)
    lha93@hotmail.com

    SvarSlet
  44. camillahoellarsen@gmail.com - super fed konkurrence og tak for en inspirerende blog :)

    SvarSlet
  45. mestersalg@hotmail.com

    SvarSlet
  46. stinaw@stofanet.dk

    SvarSlet
  47. Lækker konkurrence! :-) Følger dig allerede fast via Bloglovin. karinamariem@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Fed ide med en konkurrence. Den må man da lige være med i :D Følger nu bloggen med Bloglovin' :) Så bliver det ikke bedre.
    Min e-mail er: deedee@live.dk

    Hilsen Denise

    www.inmydress.blogspot.com

    SvarSlet
  49. idapetersen_79@hotmail.com

    SvarSlet
  50. sinejmusen@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Juulielykke@hotmail.com :-)

    SvarSlet
  52. kisserbt@hotmail.com
    :-)

    SvarSlet
  53. kisserbt@hotmail.com

    :-)

    SvarSlet
  54. Hvor hyggeligt! min mail er: nikolinepedersen1@hotmail.com

    - onmymindnp.blogspot.com

    SvarSlet
  55. Fin konkurrence :)



    caroline-bk@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Følger dig allerede på Bloglovin', og det er en af mine yndlingsblogs! :-)
    Amalie_frederiksen_2@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Hvor lækkert med en konkurrence, jeg krydser fingre! :)

    signe.leth@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Hej.
    Skulle man skrive sin e-mail her?

    SvarSlet
  59. sasja11@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Lækker konkurrence!
    Ortmanpedersen@hotmail.com

    / Emma :-))

    SvarSlet
  61. Dejlig advents konkurrence. :)
    Charlotte, char-lotte_287@hotmail.com

    SvarSlet
  62. Fedt! Følger dig allerede med Bloglovin'! :)
    Min email: blog.bananajeans@gmail.com
    /Gunilla

    SvarSlet
  63. Jeqerkk@hotmail.com

    Har været fast følger i ½ års tid i forvejen :)

    SvarSlet
  64. carolinegundesen11@hotmail.com

    SvarSlet
  65. sofieraun@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Jeg følger nu med via bloglovin :) Og min email er blog@rijah.dk

    SvarSlet
  67. ej hvor ser det lækkert ud, det må gerne komme hjem til mig!

    Nina Schultz
    nina_bubbi@hotmail.com

    SvarSlet
  68. ihh hvor spændende.. de produkter har jeg ikke hørt om før :)

    redsted89@yahoo.dk

    SvarSlet
  69. Årh give me give me! - lige hvad man har brug for i dette vejr! glædelig 1. søndag i advent :)
    josefineegholm@hotmail.com

    SvarSlet
  70. mipzen@hotmail.com

    SvarSlet
  71. Nice!
    julie_gade@hotmail.com

    SvarSlet
  72. nicolinegotschalk@hotmail.com
    :)

    SvarSlet
  73. tykke_tilde@ho´tmail.com ;)
    fedt! :D
    Ville give dem til min min søster i julegave, så sparede man de penge og jeg ved hun ville blive HELT vild glad ^^
    <3 Følger dig (of course) på bloglovin og har efterhånden gjort det længe.

    SvarSlet
  74. fine_vp@hotmail.com

    SvarSlet
  75. skal man også skrive sin mail hvis man allerde følger dig ?

    SvarSlet
  76. mariahadad89@hotmail.com

    Fantastisk konkurrence! :)

    SvarSlet
  77. Skønt, jeg følger dig allerede via Bloglovin :-)

    Lullumut@gmail.com

    SvarSlet
  78. Fed konkurrence :)
    Glædelig 1. advent!

    Mvh
    Christina
    fantalanta432@hotmail.com

    SvarSlet
  79. pernillebjertruplaursen@gmail.com

    SvarSlet
  80. kathrinebnielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Jeg følger på Bloglovin'. :-)
    VH Sara!
    -sarababen@hotmail.com

    SvarSlet
  82. alexandra-ardnaxela@hotmail.com (:

    SvarSlet
  83. Fed konkurrence (-:

    kathrinegh@hotmail.com

    SvarSlet
  84. Krydser fingre! :-)

    NannaVernerPoulsen5@live.dk

    SvarSlet
  85. Fedt :) Har fulgt dig længe på Bloglovin.

    sjokoladekade@hotmail.com

    SvarSlet
  86. gregersenhelle@hotmail.com

    SvarSlet
  87. mettekoblauch@hotmail.com

    SvarSlet
  88. Bethinajohst@hotmail.com ;)

    SvarSlet
  89. Jeg følger via Bloglovin' :-)

    Rikke H.
    rkklsn@hotmail.com

    SvarSlet
  90. lækker konkurrence :-)

    hatice_ozsari@hotmail.com

    SvarSlet
  91. karin-kempe@hotmail.com

    SvarSlet
  92. Uh, det var ikke en så dårlig adventsgave at vinde ;-)
    Nannabenn@gmail.com

    SvarSlet
  93. Jeg følger dig allerede i forvejen :)
    Isabella_jensen1@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Lækkert med konkurrence.
    Jeg følger allerede via Bloglovin:)

    laurameyhoff@hotmail.com

    SvarSlet
  95. kathansen@live.dk

    /Katrine :)

    SvarSlet
  96. kisserbt@hotmail.com

    :-)

    SvarSlet
  97. fed præmie
    millecocker@hotmail.com

    SvarSlet
  98. arendse-rohland@hotmail.com

    :)

    SvarSlet
  99. super giveaway! følger dig self allerede:)

    lindianerjones@hotmail.com

    SvarSlet
  100. Dejligt Dejligt ;)

    Sommerfuglen_88@hotmail.com

    SvarSlet
  101. finestine8@hotmail.com

    SvarSlet
  102. I'm following :-)

    Christine Schöne
    christine_slh@hotmail.com

    SvarSlet
  103. Hejsa.

    fed blog du har.
    Jeg følger godt nok ikke via bloglovin (bruger det ikke og kan ikke rigtig finde ud af det) Men følger dig med google friends, så håber det er nok.

    (svips@aaui.dk)

    SvarSlet
  104. Ihhhh hvor er der bare en masse lækre produkter :-)

    har hørt at hårkuren derfra skulle udføre mirakler :-)

    knus Mine

    mine_onat123@yahoo.dk

    SvarSlet
  105. annetraeholt@hotmail.com

    SvarSlet
  106. Super konkurrence!

    God første advent :)

    crisie88@gmail.com

    SvarSlet
  107. følger dig via bloglovin :)
    Anna Lei
    annalei22@hotmail.com

    SvarSlet
  108. katrine-1992@hotmail.com :D

    SvarSlet
  109. sivmaria@live.dk

    uh nice gave :)

    SvarSlet
  110. nathja_hansen@hotmail.com


    uha, meget lækker adventsgave:)

    SvarSlet
  111. Tak for jeres deltagelse allesammen :) FEDT!!

    Anonym: Ja, du skal skrive din email her.

    Nicoline: Hvis du ikke vil have den udgivet her, så send bare din mail til min mail passionsforfashion@yahoo.dk - så er du stadig med i konkurrencen.

    Anna Lei: Ja, du skal stadig skrive din mail her, selvom du følger mig i forvejen.

    Svips: Det er også ok :)

    SvarSlet
  112. Malene
    maleneoenielsen@gmail.com

    SvarSlet
  113. Dejligt med en adventskalender-konkurrence :)

    Hanar_mka@hotmail.com

    SvarSlet
  114. Jeg følger dig allerede! :)

    scratchmytommy (A) gmail . com

    SvarSlet
  115. Lækker præmie.. krydser fingre for det er mig der vinder

    SvarSlet
  116. Juliemialerche@gmail.com

    SvarSlet
  117. Ihh hvor lækkert, dén håber jeg at jeg vinder :)

    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  118. Dejlig konkurrence i denne kolde tid hvor håret kunne bruge en omgang :)

    Louiseugilt@gmail.com

    God tur til Afrikas land.

    SvarSlet
  119. Monique Plahn Bøger29. november 2010 kl. 09.25

    Moniqueboeger@hotmail.com
    :-)

    SvarSlet
  120. Skønt med en konkurrence, og skøn blog i øvrigt !:)

    kathrine_bak@ofir.dk

    SvarSlet
  121. nadja_tange (A) hotmail.com

    SvarSlet
  122. sbh94@hotmail.com

    Håber håber håber! :D

    SvarSlet
  123. Årh.... Mit hår har seriøse cravings efter de produkter!!!!!! Mary_musen@msn.com

    SvarSlet
  124. hvem vil ikke have fingerne i denne pakke ;)
    Line5@live.dk

    SvarSlet
  125. Hej Christina !
    -Super fedt med en lækker konkurrence..
    Jeg krydser fingre :) :)

    sofie_kirk95@hotmail.com

    SvarSlet
  126. Det lyder bare godt!!
    sofie_t_jespersen@hotmail.com

    SvarSlet
  127. Ih, den ville jeg gerne have fingrene i!
    malene.lindholmer@hotmail.com

    SvarSlet
  128. oorh, hvor lækkert :D

    c-lottes@hotmail.com

    SvarSlet
  129. Wow en lækker præmie :D

    annemettekarlsen@live.dk

    SvarSlet
  130. hele1659@gmail.com

    SvarSlet
  131. følger allerede. skønt.
    miavandersen@live.dk

    SvarSlet
  132. Glædelig første advent! :)
    mette_R_L@otmail.com

    SvarSlet
  133. Lækker præmie trænger til noget nyt til håret.. Håber jeg vinder..

    hund.kat@hotmail.com

    SvarSlet
  134. Super fed konkurrence! Følger dig via bloglovin :)
    Molly - giffegaf@gmail.com

    SvarSlet
  135. Dejlig prømie! Håber jeg har heldet med mig. (-;

    R-i-k-s-e-n@hotmail.com

    SvarSlet
  136. kristinakallermann@hotmail.com

    super god ide med en advents konkurrence:) !

    SvarSlet
  137. Følger dig skam allerede! :)
    teaviggo@hotmail.com

    SvarSlet
  138. camillanoergaard@live.dk

    kunne da godt nok være skønt!

    SvarSlet
  139. lljpower@hotmail.com

    SvarSlet
  140. Juhuuu, konkurrence.
    carinapuggaard@hotmail.com

    SvarSlet
  141. Fed præmie, håber virkelig jeg vinder den!

    Sbilde1@hotmail.com

    Venligst Elma Sinne

    SvarSlet
  142. Lækker konkurrence!
    nannagregers@hotmail.com

    SvarSlet
  143. mette_haaning@hotmail.com

    SvarSlet
  144. Heidi_ho_12@hotmail.com :)

    SvarSlet
  145. ninetteassentoft@hotmail.com

    Sikke en lækker konkurrence!!!
    Det er lige hvad jeg har brug for :-)

    /Ninette

    SvarSlet
  146. emmamartiny@hotmail.com

    SvarSlet
  147. nej hvor lækkert!! ;)
    kh amanda

    amandalarsenlarsen@gmail.com

    SvarSlet
  148. KRYDSER FINGRE!!

    - sofie:-)

    sofiejensen10@gmail.com

    SvarSlet
  149. nøøøj hvor lækkert!!

    kærlig hilsen barbara!!

    barbara100392@gmail.com

    SvarSlet
  150. Heej :)
    Super lækker blog du har.

    Anne Sofiehp@hotmail.com

    Kærlig Hilsen Anne Sofie

    SvarSlet
  151. Uuuh.. hvor ville det da være lækkert at vinde :)

    Nanna-xd@hotmail.com

    SvarSlet
  152. x_penille_jensen_x@hotmail.com

    SvarSlet
  153. penillejensen@live.dk (:

    SvarSlet
  154. Lækker konkurrence.

    prikprik@hotmail.com

    SvarSlet
  155. Fedt med en konkurrence, og mulighed for en lille før-julegave :)

    Julie Jensen
    vifashionistas@hotmail.com

    SvarSlet
  156. Sabina Nesheim

    Sabina.nesheim@gmail.com

    SvarSlet
  157. Camilla Munk

    cm@ny-post.dk :D

    SvarSlet
  158. Lækker konkurrence!

    maria_tm_@hotmail.com

    SvarSlet
  159. Sejt med en konkurrence herinde :)
    sofiehedensted@gmail.com

    SvarSlet
  160. hannewagener@gmail.com

    SvarSlet
  161. Wuhu, fed konkurrence!
    mail: sandrabmortensen@hotmail.com

    SvarSlet
  162. Amanda Bros Rasmussen30. november 2010 kl. 11.51

    amandabrosrasmussen@yahoo.com

    SvarSlet
  163. malenechristensen88@gmail.com

    SvarSlet
  164. loui@live.dk

    - Louise :)

    SvarSlet
  165. Sikke en dejlig start på julen!
    Hvis jeg skulle være den vildt heldige vinder er min mailadresse: siri.ahlskog@hotmail.com
    - Rigtig god blog!

    SvarSlet
  166. Hov! Min mail er Doktor-s@forum.dk

    Krydse krydse

    Knus:-)

    SvarSlet
  167. Altså en god idé!

    helleflynderen@hotmail.com

    ååh! xx

    SvarSlet
  168. Sikke en lækker pakke,- håber jeg vinder !! Og god ide!!
    pullemulle@hotmail.com

    SvarSlet
  169. tror jeg følger dig :-)

    SvarSlet
  170. tror jeg følger dig :-)

    juliebergmann@hotmail.com

    SvarSlet
  171. charlotte.aagaard@gmail.com

    :)

    SvarSlet
  172. ditte-blom@hotmail.com

    PS. Nice blog ;)

    SvarSlet
  173. maj-aagaard@hotmail.com ;)

    SvarSlet
  174. Neeeeej det kunne jeg da godt bruge :) Min mail er phie@live.dk

    SvarSlet
  175. Uhh, håber sgu jeg vinder! Det kunne være mega dejligt :-D

    //Zoé

    zzoeschneider@gmail.com

    SvarSlet