søndag den 13. marts 2011

Friday afternoon

Der er bare ikke noget bedre, end at have tid til at gøre lige det man har lyst til. Sådan var det i fredags for mit vedkommende. Min mor kom forbi, vi spiste frokost på ny burgerbar, Haché, og gik en lille tur på havnen. Jeg havde min nye T-shirt på fra Day Birger et Mikkelsen fra deres nye linje 2ND DAY. Den kommer i butikkerne omkring august.

T-shirt 2ND DAY (Day Birger et Mikkelsen), jacket By Zoe, leggings Raer, cardigan vintage & bag from Marocco.

6 kommentarer:

  1. aww var det så lækkert vejr fredag!?
    Mindes en voldsom hagl/sne/storm/slud-bye, der var ved at vælte mig af jernhesten uha! ;O)

    Men dejligt ser det ud, og sejt med en næsten flyvende hund:O)

    Ps. gik lige i dine fodspor og fandt en orange-rød løbestift, var så forelsket i din, at jeg måtte eje en ligende.

    Forsat dejlig søndag
    <3

    SvarSlet
  2. Pia Sabine: Ja, det blev det hen på eftermiddagen. Det stod ned med store hagl tidligere på dagen, det har du ret i - sjovt det kan skifte sådan :) Fedt at høre du også har fundet en orangerød læbestift! Det er dejligt du kunne bruge indlægget til noget :)
    God søndag til dig også.

    SvarSlet
  3. skøn jakke!!




    http://lindhoblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Det er et super fedt billede af den lille hundevaps - Mon dens verden ser sådan ud? ;)
    Og hvor ser den jakke bare lækker og blød ud!

    - Sidsel

    SvarSlet
  5. Virkelig skøn jakke! Er den købt for nylig?

    http://fashionistabynature.wordpress.com/

    SvarSlet
  6. Lindho: Tak :)

    Sidsel Hansen: Hehe tak - ja, det er nok noget i den stil. Haha..

    Louise: Jeg har købt jakken på et loppemarked, så ved ikke hvor gammel den er. Prøv evt. at kigge på Trendsales.dk

    SvarSlet