mandag den 14. marts 2011

Diesel blogger's night


Fredag aften var jeg inviteret til bloggers night hos Diesel. Hyggelig aften i godt selskab med søde blogger-piger og drenge. Vi blev præsenteret for nogle af deres nye jeans hvor en ny detalje er, at de er begyndt at lave jeans med strejf af makeup pletter - f.eks. har nogle af jeansene et strejf af pink rouge på afvaskningen. Linjen kalder de "The Powder of Diesel". Synes det er en cool detalje, da man ikke lige ser det ved første øjekast. 

Derudover fik vi fortalt, at Diesel har købt deres egen ø i stillehavet!!! Det vildeste rekalmestunt jeg længe har hørt om - er vild med ideen! Den vil snart kunne ses på Google maps, rimelig sejt må man sige.

 Nedenfor kan I se nogle af mine favoritter hos Diesel.
Fed blå lædertaske - den måtte gerne bo hos mig!
Åh, hvor er den pæn denne læderjakke!
Jeg er vild med strikkjolen med bar ryg!
Forestil jer den med brun hud og neonfarvet bikini indenunder.. Nøj!
Diesels mange jeans - Der i blandt de orangepink som jeg valgte.
Lækker denimjakke med fede detaljer - en af mine favoritter.
Diesel Island

Last Friday I went to Diesel Blogger's night to take a look at their SS11 collection. We saw a small presentation and got told, that Diesel has bought their own island!! It's called Diesel Island, Land of the Stupid & Home of the Brave. Above you see my favorite items from Diesel.

13 kommentarer:

  1. Lækkert arrangement og hold op en lækker læderjakke! Gid den var min..
    /C
    http://walk22.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Virkelig lækker læderjakke, fik du prisen på den? :)
    /samira

    SvarSlet
  3. Elsker shortsne :D
    Ved du hvad de koster?? Og hvor man kan få dem??

    Hilsen Denise

    SvarSlet
  4. Christina: Åh ja, jeg er også forelsket i jakken!

    Samira: Den koster lige under 5000.

    Denise: Jeg ved desværre ikke hvad de koster, men de forhandles ihvertfald i Diesel på Købmagergade. Bor du selv i nærheden?

    SvarSlet
  5. Kan vi ikke se nogle nær billeder af de bukser/jeans, med makeup-plet detaljen? :-) Det lyder ret fedt.


    www.theeverydaydreams.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Ser fedt ud! Ved du hvad strikkjolen koster? :)

    /www.andreahvsblog.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hvor fedt, at de har købt deres egen ø.
    Og flotte ting, du har udvalgt :)

    /Emma

    www.w-l-a.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Nøj det ville jeg gerne have været med til!
    Jeg var lige inde og prøve blusen sidste mandag, men var ikke strikket til mine former øv bøv, den ER nemlig rigtig fed!

    SvarSlet
  9. Godt der er så mange fede ting at jeg lige så godt kan opgive på forhånd :) Ellers kunne det blive dyrt, he...

    SvarSlet
  10. Pauline: Øv, det har jeg desværre ikke. DU må se dem i real life :)

    Andrea: Det ved jeg faktisk ikke, nej. Jeg kan lige prøve at forøre mig.

    Pia Sabine: Øv øv, den er nemlig fed ja..
    sådan er det nogen gange :) kender vi allesammen.

    hanne: Haha, ja!

    SvarSlet
  11. Jag verkligen älskar strikk-kjolen, måste köpa :D

    SvarSlet
  12. Her får I lidt info:

    De korte denim shorts koster 699,-
    Den grå strik med dyb ryg koster 799,-

    SvarSlet
  13. Er du muligt at du kan give mig prisen på den super fede blå takse?

    SvarSlet