tirsdag den 1. marts 2011

Konkurrence - Dansk Fashion Outlet

I denne weekend er der Dansk Fashion Outlet i Øksnehallen i København. Jeg skal selv derud med en veninde og du har nu også mulighed for at vinde VIP-billetter til dig og en ven til en værdi af 300 kr. Der udloddes 4x2 billetter her på bloggen og det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen er at nævne 3 mærker fra Dansk Fashion Outlet og skrive dem i kommentarfeltet sammen med din email. Få hjælp til svaret her! Konkurrencen slutter torsdag d. 3. kl 16.

Sorry, this competition is only for Danish residents.

97 kommentarer:

  1. God konkurrence! Jeg siger Sonia Rykiel, Billi Bi og YSL :D
    aenilla@live.dk

    SvarSlet
  2. Black Lily, Ganni, Just female!

    johanneveitner@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Nice!! :)

    Custommade, Julie Sandlau & Munthe plus Simonsen...

    katjaluni@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Elsker lagersalg, fantastisk!

    BENEDIKTE UTZON
    WILDFOX
    YSL
    SEE BY CHLOÉ

    marielouise@pro-nova.dk

    SvarSlet
  5. 3 lækre mærker
    Karen By Simonsen
    Dyrberg/Kern
    Rützou

    sivmaria@live.dk

    SvarSlet
  6. Så siger jeg: Sonia Rykiel, Second Female og Vivienne Westwood! :)

    susyeriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Ganni, YSL og Casio. Alle sammen mærker jeg holder meget af ;-)

    majahj_92@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Fed konkurence! Jeg krydser fingre! :)
    YSL, Lollys laundry og Margit Brandt.

    SvarSlet
  9. Billi Bi, Sonia Rykiel og Black Lily :-)
    sarah.si-salah@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Mine tre yndlingsmærker:

    Samsøe Samsøe,
    StyleButler
    Black Lily

    matilde_caroline@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Fedest!

    Arena Copenhagen
    Noel
    Vadum

    - milleastokholm@gmail.com

    SvarSlet
  12. Black Lily
    Friis & Company
    Guess

    siqqiz@hotmail.com (:

    SvarSlet
  13. Super fed konkurrence du har gang i :D
    Jeg siger: CUSTOMMADE
    D&G
    D:FI
    DIESEL
    DRYKORN
    DRYS
    DYRBERG/KERN
    ED HARDY
    ELISA CAVALETTI
    Jeg kommer der hver gang der er det, så jeg ved en masse omkring det ;)
    victoriahondros@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Der er lidt at vælge imellem, men 3 gode:
    Black Lily, Ralph Lauren og See by Chloé

    08amda@herlufsholm.dk

    SvarSlet
  15. Ed Hardy, Fifth Avenue, Mentor - tre fede mærker.


    Chokoknas@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Uuuh, spændende :)


    Custommade, Sonia Rykiel, Just female

    /Anna

    SvarSlet
  17. Fantastisk konkurrence - jeg siger rutzou, gucci og Diesel

    sloth1988@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Hvis jeg vinder, vil jeg på outlettet (blandt andet) kigge efter: Black Lily, Ganni og Sonia Rykiel
    :)

    SvarSlet
  19. Super fed konkurrence!

    Sonia Rykiel
    Samsøe samsøe
    Black lilly

    sifhjensen@gmail.com

    SvarSlet
  20. Hvor cool! :)

    BLACK LILY
    CAMPER
    MBYM

    delancegiveaway {a} gmail.com

    SvarSlet
  21. ARMANI, Rützou og See by Chloé (:
    Tillykke til den der vinder hvis jeg ikke selv gør, det håber jeg da på men ellers tillykke.

    //Johanna
    johannadalland.blogspot.com

    SvarSlet
  22. BLACK LILY, GANNI, SEE BY CHLOÉ

    little.may@gmail.com

    SvarSlet
  23. Uh...hvor dejligt lige her på falderebbet...
    Jeg skal fluks stryge efter:
    - Fiveunits og have et par lækre jeans ligesom jer fine bloggerpiger
    - Karen by Simonsen og se om man ikke kunne gøre et kup
    - Barund - Skoskoskoskoskosko

    nadja_tange(a)hotmail.com

    SvarSlet
  24. Ed Hardy, Black Lily og Ganni.

    Jeg håber VIRKELIG jeg vinder!

    mettepetersen1@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Uuuuuh, jeg ville kigge efter

    Ganni
    Fifth Avenue
    See By Chloe

    SvarSlet
  26. Så siger jeg levis, Rützou og mbym ;-)

    Sizelaaris@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Skøn konkurrence :-)

    Tre mærker:
    GHD
    Casio
    Vila

    -emmanieboer@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Super konkurrence.
    Armani, Billi Bi, Camper
    qmf945@alumni.ku.dk

    SvarSlet
  29. YSL - Versace - Vivienne Westwood :)

    andrea.k.paus@gmail.com

    SvarSlet
  30. Skøn mulighed!

    Custommade
    Sonia Rykiel
    Margit Brandt

    vinding-natvin@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Gertrud.rasmussen@gmail.com1. marts 2011 kl. 16.14

    Fed konkurrence!

    Ganni, Just Female og See By Chloé

    SvarSlet
  32. Fantastisk konkurrence
    Lollys laundry
    Rützou
    See by Chloé

    Tak for en inspirerende blog.
    /Linda
    balinda_wiuff@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Dyrberg/Kern
    Second Female
    Julie Sandlau

    m.michno@jubii.dk

    SvarSlet
  34. Lækker konkurrence ;)

    Arena, Billi Bi, See by Chloe

    ceciliehertz@gmail.com

    SvarSlet
  35. Skøn konkurrence
    Custommade
    Rützou
    See by Chloé

    josephinespangsberg@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Ganni, YSL og Lollys Laundry!

    linebineh@hotmail.com

    SvarSlet
  37. stinabech@hotmail.com1. marts 2011 kl. 16.59

    Fedt fedt!

    see by chloé
    GHD
    Julie Sandlau

    mvh Stina

    SvarSlet
  38. RHINO REPUBLIC
    RÜTZOU
    SECOND FEMALE

    louisehagemann@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Ganni
    Billi Bi
    Graumann

    louiseugilt@gmail.com

    :)

    SvarSlet
  40. LOLLYS LAUNDRY, LOTKO & BRIX og LYLE & SCOTT

    Tak for en fed blog:-)

    pernille a

    SvarSlet
  41. Prøver lige igen (og husker mail denne gang)

    LOLLYS LAUNDRY, LOTKO & BRIX og LYLE & SCOTT

    Tak for en suoerfed blog:-)

    / pernille a
    pnillsen@gmail.com

    SvarSlet
  42. Uh spændende.

    Jeg har fundet dem jeg synes er mest spændende lige nu:
    FIVEUNITS - JULIE SANDLAU - RÜTZOU

    Jeg hepper på mig selv :-)

    malene_petersen (a) hotmail.com - vil helst ikke skrive mailen ud i et af frygt for en masse spam :-)

    SvarSlet
  43. Arena Copenhagen, Casio og Black Lily....

    -Ida

    SvarSlet
  44. Levis, second female & YSL.

    Katrine_lyngsoe@hotmail.com

    Skøn blog. <3

    SvarSlet
  45. Julie Sandlau
    Rützou
    See by Chloé

    Tak for fantastik inspirerende blog:)

    /Michelle
    solskin28@hotmail.com

    SvarSlet
  46. YSL
    See by Chloé
    Vivienne Westwood

    - Anne Katrine
    annek_m@hotmail.com

    Tak for en inspirerende blog.

    SvarSlet
  47. RALPH LAUREN, RÜTZOU, YSL!!

    super cool blog!

    / Mette Lund
    Mette91@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Billi Bi, Sonia Rykiel og Black Lily

    rebeccamester@hotmail.com

    SvarSlet
  49. MARGIT BRANDT, YSL, SEE BY CHLOÉ er de 3 mærker jeg håber på at finde lækkerier fra, hvis jeg er så heldig at vinde VIP billetter (ja, da også hvis jeg ikke gør :-P) ;)

    Lækker konkurrence!

    jose.reb@hotmail.com

    SvarSlet
  50. virkelig fin konkurrence!

    Rützou
    Wildfox
    YSL

    /juliane
    julli_10@yahoo.dk

    SvarSlet
  51. Jeg har også planer om at tage derind, men faktisk passer det mig dårligt både lørdag og søndag, så det ville være helt perfekt at komme derind fredag!

    Fiveunits, Gardenia Copenhagen & Rützou

    - Helt sikkert 3 mærker jeg skal kigge efter :)

    /Minja_nathalie@hotmail.com

    SvarSlet
  52. See by Chloé
    YSL
    Vivienne Westwood

    Line M
    dixi_line@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Avoca
    D&G
    YSL

    quyen-hoang@hotmail.com

    SvarSlet
  54. Det kan være, det er dér, jeg skal forkæle mig selv i weekenden :-)

    Billi Bi, Birds og Bjørn Borg.

    kathansen@live.dk

    SvarSlet
  55. Sand, See by Chloé, Shobiz.

    trinek@sol.dk

    SvarSlet
  56. Sonia Rykiel
    Samsøe samsøe
    YSL

    Sbilde1@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Diesel, Ganni og FiveUnits :)


    elizabeth_mikkelsen@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Fed konkurrence!

    Black Lily
    Wildfox
    YSL

    Jeg krydser fingre! :D

    (signe.leth@hotmail.com)

    SvarSlet
  59. Så deltager jeg med nogle af mine ynglinge:

    Black Lily, Rützou og fiveunits

    krydser fingre! (:

    SvarSlet
  60. Sweet!

    1. D&G
    2. Black Lily
    3. Ed Hardy

    evapaus@hotmail.com

    SvarSlet
  61. CUSTOMMADE, FIFTH AVENUE, JUST FEMALE & SEE BY CHLOÉ :D

    fine_vp@hotmail.com

    SvarSlet
  62. Ilse Jacobsen, Tina Wodstrup og Benedikte Utzon.
    Maria_Ebert_16@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Five units, Julie Sandlau og Samsøe Samsøe :)
    Fed konkurrence..
    Krydser fingre!

    SvarSlet
  64. Sonia Rykiel
    YSL
    See By Chloe

    xx


    thesebonesaremine@gmail.com

    SvarSlet
  65. Sikke en herlig konkurrence. Jeg håber at heldet er med mig denne gang! Som svar vælger jeg mine tre favoritter:
    Fifth Avenue, Rützou og See by Chloé.
    (Ærger mig lidt over at Acne ikke er med :-))
    /C
    http://walk22.blogspot.com/

    SvarSlet
  66. See by Chloe, Samsøe Samsøe, FiveUnits

    prinsesse_laura@hotmail.com

    x

    SvarSlet
  67. Ed Hardy, Black Lily og See By chloé


    annalei22@hotmail.com

    SvarSlet
  68. GARDENIA COPENHAGEN, FINEUNITS, ARMANI :-)

    malenefangel@gmail.com

    SvarSlet
  69. 1) TIGER JEANS
    2) RALPH LAUREN
    3) PAUL SMITH

    Fed konkurrence..! Håber jeg vinder :)

    Jaguaren@live.com

    SvarSlet
  70. Du har de fedeste konkurrencer! (:
    Jeg siger Budda to Budda, Julie Sandlau og Sibin Linnebjerg.


    alexandra-ardnaxela@hotmail.com

    SvarSlet
  71. Rützou, Ganni og See by Chloé.

    Super konkurrence!! :-)

    sallygormbach@gmail.com

    SvarSlet
  72. Line5@live.dk

    1)Rützou
    2)just female
    3)See By chloé

    //Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet
  73. Sonia Rykiel, Billi Bi og Black Lily

    anne_gregersen@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Kristinakirkeby@hotmail.com

    Rützou, margit brandt og YSL :)

    SvarSlet
  75. diesel
    bjørn borg
    Friis&company

    super fed blog :)
    lifebycamilla.blogspot.com

    SvarSlet
  76. Arene Copenhagen, Just Female og Mille K

    samiraskovgaard@live.dk

    SvarSlet
  77. Fiveunits (yay!), See by Chloé (yay x 100) og J. Lindeberg, til min storebrors store glæde :)

    SvarSlet
  78. Munthe plus Simonsen, Sand og Second Female
    /Pernille
    Pernillebjertruplaursen@gmail.com

    SvarSlet
  79. Arena Copenhagen, Mentor & Black Lily.

    gitteliv@gmail.com

    SvarSlet
  80. Hmm... 3 gode mærker er:
    Armani
    Black Lily
    boss

    Hilsen Amalie Sloth
    amalies1993@gmail.com

    SvarSlet
  81. Just Female, samsøe Samsøe og YSL!

    Favorites :D <3

    frejawillkan@hotmail.com

    SvarSlet
  82. Rützou
    Custommade
    Mille K

    anetteiselin@hotmail.com

    SvarSlet
  83. Fantastisk konkurrence! Lad det være mig der vinder!
    Milestone, Munthe plus Simonsen og Karen by Simonsen!
    mathilde.herbert95@gmail.com

    SvarSlet
  84. MISSONI, STYLE SNOB, GRAUMANN
    stephanie@lvdesign.dk

    SvarSlet
  85. Billi bi
    Black Lily
    Gant

    charlottepc@hotmail.com

    SvarSlet
  86. Sonia Rykiel, Samsøe Samsøe, Vivienne Westwood!

    hohlmann@msn.com

    Hvor ku' det være skønt at få lov at shoppe lidt lækkert low-budget, high-quality!

    /Kristina

    SvarSlet
  87. samsøe & samsøe, diesel og sonia rykiel!

    amalie@smed-dawids.dk

    SvarSlet
  88. Det ville lige gøre weekenden fuldendt :-)

    Diesel, Billi bi, gardenia copenhagen.

    Cicilia08@hotmail.com

    SvarSlet
  89. Der ville jeg gerne med!

    Ganni, Custommade, Sonia Rykiel

    recordtheday@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Nice konkurrence :)

    Casio, FiveUnits, Samsøe Samsøe

    Christina_donde@hotmail.com

    SvarSlet
  91. samsøe, margit brandt, diesel

    marie_louise@hotmail.com

    SvarSlet
  92. Karen By Simonsen
    Dyrberg/Kern
    Rützou

    k.wormandersson at gmail.com

    SvarSlet
  93. Black Lily, Sonia Rykiel, Arena Copenhagen

    fridalassen@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Prøver igen!
    Camper, Black Lily og Custommade

    SvarSlet
  95. Italy Kids, Casio, Buddha To Buddha

    caroline@munksoekoehler.dk

    SvarSlet
  96. Rützou
    Mentor
    Octopus

    amaliewanting@hotmail.com

    :)

    SvarSlet
  97. Diesel, Billi bi, Bjørn borg

    streetdiiva@hotmail.com

    SvarSlet