tirsdag den 8. marts 2011

Hjemme hos Elin Kling

Jeg faldt tilfældigt over disse billeder fra Elin Klings bolig på en svensk hjemmeside. Jeg tror allerede de er vidt omkring i blogland, men jeg havde ikke set dem før nu, så det er der sikkert mange af jer der heller ikke har..
Selvom hendes stil er ret forskellig fra min egen, kan jeg rigtig godt lide den måde hun har indrettet sin lejlighed på. Minimalistisk og stilrent, men alligevel med lidt hyggerod i form af bøger og og gamle LP'er. Og hvor er det dog flot det trægulv! Jeg havde nok forestillet mig, at hun havde lidt flere farver, men fedt er det..

Here are some pics of Elin Klings apartment. I'm really fond of her style though it's way different from my own. It's very minimalistic and classy!

Source: Mixr.se

12 kommentarer:

  1. Jeg havde heller ikke set dem før, men hvor det dog nogle flotte billeder. Lækker indretning, og hvor er hun dog bare smuk!

    SvarSlet
  2. Meget flotte billeder! Synes hun bor meget luksuriøst, men med personlig stil (:

    http://fashionistabynature.wordpress.com/

    SvarSlet
  3. Syntes det er rigtig flot og meget stilrent, no doubt. Men jeg syntes måske at det er lidt for hvidt :S Det får bare det hele til at virke lidt mere tomt på den dårlige måde, men selvfølgelig siger jeg det for jeg elsker farver og nips ting og sjove tæpper og billeder ;D
    Ville nu gerne eje alle de bøger, skoene og alt hvad walk-in-closet' rummer bag de døre XD

    thefashionfrog.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Fedt at hun har investeret (meget) i dansk design!

    SvarSlet
  5. Fed lejlighed, men det er lidt for koldt og "opsat" til mig. Lidt farve ville gøre underværker.
    /C
    http://walk22.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. what a beautiful inspirational pictures!!

    xxx

    www.fashionablepris.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg havde ikke set de billeder før -så tak fordi du viser dem.. Var ikke sådan jeg havde forestillet mig Elin Kling boede, men det er ikke altid man kan gætte sig frem til det.. Er som dig også VILD med det trægulv, hvor er det smukt og ikke mindst stukkene... SUK...

    SvarSlet
  8. Meget skandinavisk. Jeg kan også godt lide hendes hyggerod :) Jeg troede nok, at hun boede mere "sejt" med flere farver og mere moderne-agtigt :P

    /Anna

    SvarSlet
  9. Ja, jeg synes også at det er meget stilrent og "voksent" i forhold til hendes alder (og stil for den sags skyld) - men det kan jo være at kæresten også har noget at skulle ha' sagt! ;-)

    SvarSlet
  10. Virkelig fint! Er helt vild med Elin Kling, og tilsyneladende også hendes hjem:)

    SvarSlet
  11. visit my blog on http://danishfashionmafia.blogspot.com/

    SvarSlet