onsdag den 16. marts 2011

Backpack love

Jeg har længe været på udkig efter en lækker rygsæk. Denne fine lærreds rygsæk fra ASOS opfylder faktisk alle mine krav - den er enkel og rummelig, og jeg er ret vild med farven! Og så koster den kun 349!! Jeg synes det er et stort plus at den både kan bruges som rygsæk eller bæres i hånden. Hvad synes I om den? Smid gerne et link, hvis I kender til andre fede rygsække!

I've for a while been looking for a nice backpack. This fine canvas backpack from ASOS actually meets all my requirements - it's simple and large and I'm crazy about it! I think it's a big plus that it can be used both as a backpack or carried by hand. What do you think about it? Please add a link if you've seen other great backpacks!

16 kommentarer:

  1. Synes netop det er synd at den kan bruges som håndtaske, for det gør at den ikke ligner en rygsæk :). Dejlig blog ellers

    SvarSlet
  2. Undskyld, men den er utrolig grim.

    SvarSlet
  3. Haha, smag og behag. Jeg synes den er fed!

    SvarSlet
  4. Fed taske du har fundet, kan godt lide den har flere funktioner.
    Spændende hvad der sker her på bloggen ?

    SvarSlet
  5. Fjällrävens "Kånken" er fed!! :-)

    SvarSlet
  6. Kan faktisk ikke rigtig lige finde ud af hvad jeg synes om den.. Tror både jeg synes den er fin og meget speciel. Umiddelbart ligner den jo egentlig slet ikke en rygsæk..
    Er også med på fjällrävens (; Den er nice.

    http://fashionistabynature.wordpress.com/

    SvarSlet
  7. Den er simpelthen SÅ fed!!! Lige hvad jeg står og mangler... mon ikke godt der kan presses en 13'' ned i den plus det løse???

    SvarSlet
  8. jeg syes den er ret fed.. har netop tilføjet den til min ønskeliste :)

    SvarSlet
  9. Den er da vildt flot!

    SvarSlet
  10. Anonym: Godt der er nogen der kan lide den :) Hehe.. Ja, jeg glæder mig til at fortælle jer, hvad det er.

    Anonym: Uh ja, Fjällräven er en klassiker :)

    J'adore: Godt at høre, du kan lide den.

    Louise: Ja, den er ret speciel i og med den har to funktioner.

    Ida P: Fedt! Ja, tror bestemt godt der kan være en 13" i den.. Den ser ret stor ud, synes jeg.

    Anonym: Godt du kunne bruge linket :)

    Anonym: Hehe ja ikke? :)

    SvarSlet
  11. Really like that one!
    x

    www.snoturt.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Den er superfed, men ville hellere have skoene :D

    /C

    Http://www.silverpreview.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Den er så flot :) Jeg kan NETOP godt li den fordi den er veristile!
    Godt fundet, køb den :)

    xx Julie
    photofashionista.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Tjek Topman ud. Der har jeg lige købt den perfekte rygsæk! :)

    SvarSlet
  15. Uuuuh ! Den er lækker! Det er jo svært at finde rygsække der er pæne at kigge på!

    SvarSlet