tirsdag den 15. marts 2011

Dico nyheder

Jeg var i søndags forbi Dico i anledning af loppemarkedet i Ravnsborggade og tog lidt billeder af deres nye, lækre sko og støvler. Jeg er selv helt vild med de øverste sorte, flettede støvler - NØJ! Dem vil jeg gerne have fingrene i. Der var i det hele taget rigtig mange fine sko og det var tydeligt at se, at både kilehæl og clog-trenden stadig er et hit! Jeg fik da også selv et par med hjem, dem viser jeg senere. Nu står den på opgaveskrivning, gab!

I stopped by the Danish store Dico the other day and shot some pics of their new collection. I'm crazy about the black braided boots in the first pic! It was obvious to see, that both wedges and clogs are still a big trend.

11 kommentarer:

  1. jaa de flettede SKAL jeg også eje..
    -Katja
    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med de sorte på billede 3 - det ser ud som om de lukkes med velcro? Dem må jeg ind og sætte poterne på :)

    SvarSlet
  3. Hvor finder du ud af hvor og hvornår der er loppemarkeder?

    SvarSlet
  4. Hvilket prisleje ligger skoene i?

    SvarSlet
  5. Katja: Åh ja, de er jo så fede!

    Hersom: Det tror jeg faktisk de gør, nu du siger det..

    Anonym: Kig på markedskalenderen.dk :)

    Maria: Det kommer an på hvilke du tænker på? De øverste kan jeg huske koster 1600.. Det er selvfølgelig en sjat, men fine er de!

    SvarSlet
  6. De flettede er super smukke, elsker Dico's sko !

    /Linda

    SvarSlet
  7. De flettede er godt nok fine.. Men 1600? Det er vist lige vildt nok for mig pt. Desværre ):

    http://fashionistabynature.wordpress.com/

    SvarSlet
  8. Jeg er helt skudt i clogs! De er bare så lækre. :-)


    www.theeverydaydreams.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hvor er de øverste da vildt lækre! Har ledt efter nogle lignende længe, men prisen sætter da i hvert fald pt. en stopper for mit ønske-køb! Øv ;-)

    SvarSlet
  10. Linda: Åh ja, de flettede er et hit!!

    Louise: Ja, det er lidt smådyrt må man sige..

    Pauline: Ja, de er også rigtig fede!

    SvarSlet
  11. de første er godt nok fede !

    SvarSlet