lørdag den 12. marts 2011

Orangepink

Jeg var til et event hos Diesel i går og var så heldig at få lov til at vælge et par jeans. I stedet for at gå efter et par sikre blå eller sorte basis jeans, valgte jeg disse, som skilte sig lidt ud og var en smule kortere i modellen. Nogle gange skal man også udfordre det sikre valg :) Jeg synes de er rigtig fede og anderledes og farven bliver perfekt her til foråret/sommer, når man får lidt kulør. Apropos forår - det er da for lækkert, at man nu kan gå med læderjakke + strik uden at hundefryse. Haha.. Kunne I finde på at købe et par pangfarvede jeans?

I went to an event hosted by Diesel last night and had the fortune to choose a pair of jeans. Instead of choosing some basic jeans, I chose these colourful orangepink ones. Perfect colour for Summer.

14 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke engang svare dig ordenligt på dit spørgsmål, da jeg næsten aldrig er faldet for nogle pangfarvede jeans, men hvis jeg så nogle som dem på dine billeder, eller de røde som du har, så kunne det egentlig godt være(-:

    hotgirl321.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er din cardigan fra? :-))

    SvarSlet
  3. Stine: Hehe.. Godt at høre. Er egentlig selv blevet ret vild med farvede jeans, som I vel har bemærket :)

    Olivia: Den er købt på et loppemarked.

    SvarSlet
  4. synes det ser såå fedt ud til dig! Og super lækre billeder.. Mht om jeg kunne købe 'farvede'bukser. hmm.. måske. Men tror jeg ikke ville bryde mig om opmærksomheden man får når man tager dem på :)

    /C

    Http://www.silverpreview.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Elsker at følge din blog, du giver altid masser af inspiration!
    Har selv det samme hår som dig, og har længe tænkt på at købe en stor sort hat ligesom den du bærer på billedet.
    Hvor er den fra? Eller kender du andre steder man kan anskaffe sig sådan én? :)

    SvarSlet
  6. kunne godt finde på at komme et par farvet jeans, måske lidt ala dine! ;)

    hvor er din hat fra?

    /anna
    http://annaeglite.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Godt valgt af bukser, de er vild lækre :)

    Det minder mig om, at sidste sommer havde Diesel orange hotpants. Jeg kunne godt tænkte mig et par, men de havde desværre kun for store størrelser tilbage :(

    Lea Soe,
    http://yousayfashionisaylove.blogspot.com

    SvarSlet
  8. pangfarvede ville jeg gå i hvis det var slidte jeans à la Isabel Marant.
    M.

    SvarSlet
  9. Lækre jeans og super fin styling:-)
    frkforsom.blogspot.com

    SvarSlet
  10. lækkert outfit!





    http://lindhoblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Jeg er vild med dine bukser (og din blog!), og jeg synes det er nogle fantastiske billeder!
    Jeg tror absolut godt jeg kunne finde på at gå med sådan nogle, for de er jo virkelig fede!;)

    Anne Marie,
    http://annemariestahl23.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. De er super fede, og du bærer dem godt! :D

    Kan jeg bede dig om en tjeneste? Vil du ikke være sød at liste de bloggere op, som var med til Diesel eventen i KBH? Du er også velkommen til at maile det til mig, hvis det er nemmere. infashionwetrust@yahoo.dk

    Håber du lige vil hjælpe mig :)

    /Anna

    SvarSlet
  13. Caroline Mathilde: Tak skal du ha :) Når man først har dem på, tænker man ikke over at farven er skrigende.. :)

    mathilda: tak for de søde ord. Det varmer :) Hatten er købt på et loppemarked, men jeg har hørt at Monki har fået nogen der ligner for nylig.

    Anna Eglite: :) Cool.. Den er fra et loppemarked, desværre.

    Lea Soe: Takker! Nå, det var da ærgeligt.. Måske kan du finde dem i en anden butik..

    LINDHO: Ja, hun laver også nogle fede bukser!!

    frkforsom & LINDHO: Mange tak..

    Anne Marie Stahl: Dejligt at høre, tak. Det er jo ikke nogle man har på hver dag, men fedt at have til at peppe det hele lidt op :)

    Anna: Tak! Jeg sender dig en mail.

    SvarSlet
  14. De jeans er for fede, og de klæder dig virkelig godt. Jeg kan godt lide at du vælger et par, der ikke ligger lige til højrebenet.
    /Camilla

    SvarSlet