fredag den 11. marts 2011

Singstar på dansk

I lørdags stod den på Singstar aften hjemme hos mig med en masse piger. Det var PlayStation der sponsorerede aftenen i anledning af deres nye danske version af Singstar. Vi fik leveret et ton sushi fra Sticks and sushi og 10 rammer Eve, så der var lagt op til en god aften!

Jeg har før prøvet Singstar hos nogle veninder, men denne nye version på dansk var altså lige prikken over i'et. Det var en super festlig aften og vi var alle meget begejstrede for spillet! Vi lavede sågar et pointskema over hvem der var bedst med præmie og hele molevitten. 

Spillet er spækket med fede danske kunstnere og der er alt fra Medina og Nik og Jay til gamle danske hits. Det var altså virkelig sjovt og underholdende og perfekt til sådan en tøseaften. Ejede jeg selv en PlayStation, ville jeg klart investere i dette spil! Om man kan synge eller ej, så er det rigtig sjovt og er et godt kickstart til en sjov aften. Det kan redde en kedelig tirsdag aften eller bruges som opvarmning til en bytur!


Last Saturday PlayStation had sponsored a Singstar night on the occasion of their new Danish version. We were eight girls and had a lot of fun and were all very excited about the game! Whether you can sing or not, it's great fun and a good kick start to a night out.

7 kommentarer:

  1. Hehe, nice! Det ser ret sjovt ud i hvert fald (:

    http://fashionistabynature.wordpress.com/

    SvarSlet
  2. nej, hvor lyder det bare sjovt, det kunne være man skulle investere i sådan et ? Lækkert med Sushi,- luv´it!!

    SvarSlet
  3. Perfekt aften! :-) Vi har selv et hel ton SingStar, Buzz, Guitar Hero osv. herhjemme, og vores gæster elsker det bare :-) Det var genialt til vores housewarming :-)

    SvarSlet
  4. Jeg ville også gerne ha fingrene i dette spil, blandt mange andre - hvis jeg havde en PS. Men det er mange penge at skulle investere i en, når man umiddelbart kun ville bruge den til festlige lejligheder.
    /C
    http://walk22.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Øv for et sponsoreret indlæg. Det ser da helt unaturligt ud med de flasker der er placeret med logoet mod kameraet...

    SvarSlet
  6. Louise: Hehe, det var virkelig også sjovt :)

    Anonym: Jeg ville som sagt klart gøre det, hvis jeg havde en PlayStation :)

    Lullumut: Fedt fedt! Gid det var mig der havde alle de spil - det er jo så sjovt! Man går helt i barndom :) Ja, det må være perfekt til en housewarming!

    Christina: Ja, det kan jeg godt give dig ret i.

    Anonym: Det er ærgeligt du har den kedelige holdning. Det var en sponsoreret aften, ja - i den forstand at en PlayStation blev stillet til rådighed, mad og drikke, men jeg er aldrig blevet bedt om andet end at give min helt ærlige mening om dette spil. Eve's og sushi fulgte med, men det har aldrig været meningen at jeg skulle blogge om det. Jeg synes bare det var fede billeder!

    SvarSlet
  7. Det ser ud som om i havde en god aften :-)
    Har en PlayStation men det er nu mest min kæreste der bruger den :-)

    /Rikke
    http://modekolibrien.dk

    SvarSlet