tirsdag den 22. marts 2011

PASSIONSFORFASHION.DK

Så blev hemmeligheden afsløret! Efter snart to års blogging på Blogspot har jeg fået muligheden for at blive en del af Bloggers Delight. En mulighed jeg efter lidt betænkningstid hurtigt takkede ja til. Jeg har købt eget domæne, så bloggen hedder nu passionsforfashion.dk og ligger i topmenuen med de andre blogs. Jeg glæder mig meget til at komme i gang på den nye blog og håber I stadig har lyst til at følge med og være en del af det.
Og så vil jeg lige benytte lejligheden til at sige TUSIND TAK fordi I følger med, jeg sætter pris på hver og en og elsker jeres søde og sjove kommentarer – I er de bedste!

Til jer der ikke kender Bloggers Delight, kan jeg fortælle, at det er et samarbejde mellem en masse søde bloggerpiger. Vi er 100 % individuelle, det eneste vi har til fælles er topmenuen, hvor vi linker til hinanden og så har vi samme annoncer. Derudover er det et stort plus, er der et firma der tager sig af alt det tekniske. Der vil i starten højst sandsynligt være en del rettelser, og jeg skal lige have sat mig ind i det hele, så det må I lige bære over med. :) Jeg vil blive glad, hvis I vil ændre min blogadresse på jeres linklister osv. :) Skriv endelig, hvis I oplever noget der ikke fungerer. I skal ikke ændre noget på Bloglovin eller på Google Friend Connect, hvis I følger mig der, det sker automatisk.



Here comes the news I have been waiting to tell you. I'm now a part of Blogger's Delight and will be blogging from passionsforfashion.dk from now on. I hope you like the new layout and will keep follow my blog.

10 kommentarer:

  1. Hvor er det bare for fedt!
    Tusind gange tillykke med det, jeg glæder mig til at se dine indlæg i helt nyt layout! :)

    /Emma

    www.w-l-a.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super fedt! Rykker Bloglovin automatisk med? Eller skal jeg lige ændre? :-)

    SvarSlet
  3. Jeg havde det også på fornemmelsen. ;)

    SvarSlet
  4. GOdt at høre I er positive omkring det :) Dejligt!

    Sara: Det sker automatisk.

    SvarSlet
  5. Super fedt for dig, tillykke ! Glæder mig til fortsat at følge din fine blog !

    SvarSlet
  6. Tillykke med det!

    SvarSlet
  7. Tillykke :-) Det lyder spændene, og jeg glæder mig til forsat at følge din blog.
    /Camilla

    SvarSlet
  8. Mange gange stort tillykke!
    Jeg læser stadig med, men det er lidt irreterende, fordi jeg skal selv gå ind og tjekke om der er nye indlæg, de kommer ikke op som de pleger på blogger...

    -Men ellers fedt!
    Hvis du får tid, ville jeg blive super glad, hvis du ville bare tage et hurtigt kig på min blog:
    http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/

    SvarSlet