onsdag den 9. marts 2011

See by Chloé

Jeg har i lang tid ikke været så vild med denne type jakke, men lige præcis denne fra See by Chloé synes jeg er super fed! Den måtte bestemt gerne hænge i mit skab! Den skulle efter sigende komme på ASOS. Forestil jer den lige med et par helt stramme, mørke jeans og et par høje støvler. Er der nogle af jer der har set den i butikkerne?

I'm really fond of this shirt. I stumbled upon it in the ASOS magazine. It should also become available at ASOS. Imagine it in combination with skinny, dark jeans and some platform boots! I wouldn't mind..

7 kommentarer:

  1. Gud hvor er den flot!
    Ved du hvornår den kommer på asos?

    SvarSlet
  2. Hvor er det fedt, at den er lang. Like :)

    /Anna

    SvarSlet
  3. Den er vildt fed, men jeg har dog ikke set den i en butik :-)

    www.celinekj.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Den vil jeg da helt klart holde øje med, for den er godt nok fin :)

    SvarSlet
  5. H&M har en ala bare kortere - men det er den lange længde, der gør denne her cool

    SvarSlet
  6. Den er jo gudeskøn! Jeg er vild med dens slags jakker, og den er nemlig perfekt fordi den også er lang. Beder til at den ikke kommer til at koste en formue..

    http://fashionistabynature.wordpress.com/

    SvarSlet
  7. Michella: Ja den er så :) Aner det ikke, der stod bare "will be available at ASOS"

    Anna: Ja, det er nok egentlig det at den er lang, der gør den fed!

    Celine KJ.: Øv øv, jeg må på udkig :)

    Julie: Ja, og skriv endelig, hvis du spotter den :)

    Laura: Okay, har ikke set den fra H&M, men kan egentlig også godt lide, at den er lang :)

    Louise: Åh ja, jeg håber også den er til at betale. Må-eje!

    SvarSlet