torsdag den 17. marts 2011

One for the boys

Jeg bliver stadig overrasket hver gang jeg læser en kommentar fra en dreng her på bloggen. Så for en gang skyld er der et indlæg henvendt til drengene, eller som inspiration til jer pigers kærester! Jeg synes nemlig min kæreste C så rigtig godt ud forleden med termojakke, røde Converse og Rayban solbriller - og selvfølgelig hans hjemmebyggede cykel (jeg bliver upopulær hvis jeg ikke nævner den cykel) Haha.. Synes der er lidt street-style feeling over de her billeder, tror jeg var heldig med lyset :)

I'm still surprised everytime I read a comment from a guy on the blog. So for once, this post is for the guys, or for you girls' boyfriends. I thought my boyfriend looked really nice wearing his blue jacket, red Converse and Rayban sunglasses the other day. Not to forget to mention his home build fixie bike, I get unpopular if I forget mentioning it :)

17 kommentarer:

  1. vil med din blog
    du er nu på min blogroll
    henriettewybrandt.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor ser han sød ud, og ja der er street style feeling over billederne. :)

    SvarSlet
  3. Din kæreste er seriøst lækker. Godt scoret! Og ja, lækkert outfit, og rigtig godt lys.

    SvarSlet
  4. shiit, en lækker kæreste du har, og god stil!(; Sejt, med den der hjemmelavede cykel :b

    SvarSlet
  5. For dælen ham har du da været heldig med! ;-) Og du kan da godt hilse og sige at det er en umådeligt flot cykel, haha :D

    SvarSlet
  6. det er ligesom at se min egen kæreste, han fabler også konstant om sin cykel, eller fixie bike (hjemmebygget selvfølgelig) også er han også hoppet med på termojakke dillen.

    SvarSlet
  7. Hvor finder man mon sådan en lækker thermojakke? Også til kvinder?
    Jeg må også sige, at I er et smukt par!

    SvarSlet
  8. Hvad sker der for at din kæreste har den fedste 'drenge-tøjstil' !? :-D

    SvarSlet
  9. God fangst ;) Han er virkelig pæn, og er også vild med hans tøj :D Og hans cykel er da mega nice :D

    SvarSlet
  10. Du kan godt hilse din kæreste og sige at hans fixie bike er for sej!

    Lige noget helt andet - hvordan er dine snørre-'wedges' fra Vagabond i størrelsen?

    SvarSlet
  11. Tak for alle de søde kommentarer om C piger. :) Haha.. Det varmer.

    Anne: Årh tak :) Uha, jeg hører ham lige hvad mærket er senere. Jeg har faktisk endnu ikke set dem til piger, men mon ikke man bare kan købe en herremodel i en lille størrelse. tror det kunne være meget fedt.

    Anne Louise: Haha.. Der er hilst :) Mine Vagabond støvler er ret store i størrelsen. Jeg bruger normalt 38 og en gang imellem 37 og valgte også disse i 37 :)

    SvarSlet
  12. woop woop! godt scoret tøs! håber jeg ender med så lækker en fyr også (-;
    - lækkert outfit han har på, super sammensætning! fortæl mig, er det ham eller dig som har valgt det? for hvis du har en kæreste som er så vild til det med tøj, så er du jo bare endnu mere heldig (-;

    jeg har fulgt din blog i et godt stykke tid nu, og jeg må sige at jeg ELSKER den, du er rigtig kreativ, og god til at give råd omkring mode.. jeg bliver aldrig skuffet eller træt af at læse dine indlæg :-)

    - tjek min blog ud! thestineholmhansen.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Tusinde tak Christina, det kunne vaere virkelig dejligt, hvis du gad at spoerge ham!

    SvarSlet
  14. And we like it! Dejligt at se nogle posts henvendt til vi få mænd :)
    Hvis du selv trænger til lidt maskuline input, så kom til min egen blog!

    /Frederik
    WWW.THEBLACKSPAGHETTI.BLOGSPOT.COM

    SvarSlet
  15. Lol :-) er fresh med din kærestes stil.
    Hjemmebygget cykel? Nice one

    SvarSlet
  16. Stine Holm Hansen: Haha, tak tak. Det er skam ham selv der vælger tøj. Hehe.. Jeg kan dog godt lide at blande mig lidt en gang imellem. Og TUSIND tak for de søde ord, det er så dejligt at læse en kommentar som din. Jeg vil kigge forbi med det samme.

    Anne: Jakken er fra One True Saxon og er købt i K Munch på Nordre Frihavnsgade på Østerbro.

    Frederik: Haha fedt med en kommentar fra en fyr :) Godt du kan lide det og bruge det til noget. Tror jeg vil lede ham forbi din blog :) Og også selv lige kigge forbi.

    Oliver Simpson: Haha cool. Ja, hjemmebygget :) Hehe.. Hans store passion pt.

    SvarSlet
  17. Gud hvor er du dog mainstream......

    SvarSlet