onsdag den 16. marts 2011

DIY project


Jeg er i øjeblikket i gang med en opgave i skolen, hvor vi skal lave en kollektion. Jeg har valgt at lave en smykkekollektion og her er et udvalg fra den. Det er i virkeligheden rigtig nemt at lave, man skal bare have fundet de rigtige sten. Jeg tænkte I skulle indvies i, hvad det er jeg går og laver på skolen, da jeg får mange mails omkring min uddannelse :) I det hele taget har jeg lidt travlt for tiden, der kommer nemlig til at ske nye og spændende ting her på bloggen i den nærmeste fremtid..

At the moment I'm doing a school project where I'm gonna create a jewelry collection. I'm actually quite busy at the moment, something new and exciting concerning the blog is about to take place in the near future..

13 kommentarer:

  1. Karoline Duus Korthsen16. marts 2011 kl. 09.12

    hvor har du købt krystallen ?????? :)

    SvarSlet
  2. Karoline: I Bead House bag Nørreport St.

    SvarSlet
  3. Har du også købt stenene i Bead House?

    SvarSlet
  4. Ej virkelig lækker idé, thumbs up for that!
    Jubii glæder mig til at se hvad du går og sysler med mht bloggen:O)

    Har også selv overvejet samme uddannelse, men må blive næste år.
    Har du nogen ide om hvad du skal efter endt uddannelse?

    <3 & sunshine

    SvarSlet
  5. Like it! Kjempefine ringer :)

    Love M

    http://thelifeofmarlen.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Ved du om nogle af stenene fra BeadHouse kan købes på nettet? Har ikke lige haft held med at finde en side :s

    SvarSlet
  7. Hvor er de fine! :) Får virkelig lyst til selv at prøve :D

    SvarSlet
  8. Hvad er det for en uddannelse, du er ved at tage?

    SvarSlet
  9. lyder rigtig spændende! Hvad for en uddannelse er du ved at tage? Hvis det er designskole, kunnne det være rigtig spændende at se billeder af hvad i laver osv.
    xoxo

    www.lauraholm-insane.blogspot.com

    SvarSlet
  10. HEJ CHRISTINA, TAGER DU DESIGNTEKNOLOGEN I HERNING? PT GÅR JEG I ÅRHUS OG SKAL FORTSÆTTE I HERNING OM ET ÅR, OG ER SUPER INTERESSERET I AT HØRE HVAD DU SYNES OM SKOLEN I HERNING - HVIS DET VEL AT MÆRKE ER DER DU GÅR! :-)

    SvarSlet
  11. Hej, kunne du være intresseret i at sælge din halskæde?
    Jeg er desværre slet ikke så kreativ, hvis du vil. så kan du kontakte mig på mail: kirstinestenild@live.com

    Med venlig hilsen kirstine stenild.

    SvarSlet
  12. vil du ikke vise hvordan du laver dem ? :)

    SvarSlet
  13. Anne Louise: Ja, alt er købt i Bead House.

    pia Sabine: Hehe tak :)
    Jeg vil gern elæse videre, men der er ikke så mange mudligheder efter en bachelor i DK.

    Marlén: Tak!

    Clara: Jeg ved faktisk ikke, hvad de sælger på nettet. Prøv at ring og hør evt. sagde ...
    Ved du om nogle af stenene fra

    Hanar Hamid: Tak. Ja, spring da ud i det :)

    Karoline: Jeg læser bachelor i fashion design på Kea Design & Business. sagde ...
    Hvad er det for en

    Lauraholm: Jeg læser bachelor i fashion design på KEA Design og Business. Ja, jeg viser snart nogle billeder. sagde ...
    lyder rigtig

    Lene May: Jeg er designteknolog allerede men læser nu bachelr i fashion design på KEA design og Business i Hellerup.

    Kirstine Stenild: Hvor er det en fin kommentar. Er glad for du synes godt om den, men den er desværre ikke til salg.

    Carla: Jo, kan godt lave en DIY guide.

    SvarSlet