torsdag den 10. marts 2011

Red legs

Trods vejret får I alligevel et "dagens" iført røde jeans fra Zara. Jeg er efterhånden blevet ret glad for de jeans, selvom det lige tog lidt tid, før jeg tog dem i brug. Tror lige jeg skulle vænne mig til farven. Jeg får nogle veninder på besøg om lidt, og så står den ellers bare på tøsehygge. I må have en skøn aften allesammen..

Today I'm wearing my red skinny jeans from Zara. I've become quite fond of them, though it took me some time before I started using them - I guess I had to get use to the colour. Have a fab evening everyone..

9 kommentarer:

  1. De er virkelig fede, men tror det kræver lidt selvtillid. For de tiltrækker opmærksomhed ;)
    /S
    www.afashionchild.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super fint! Men hvor er den flotte taske fra:-)?

    SvarSlet
  3. Ej, Christina... Kan du ikke give mig navnet på dem? De ser så behagelige ud!! Hvordan er de i størrelsen?

    SvarSlet
  4. Craver for den taske! Gud hvor er den smuk.
    Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at vide hvor den er fra?

    http://closetoheaven.wordpress.com/

    SvarSlet
  5. De er virkelig fede og klæder dig helt ekstremt :)

    SvarSlet
  6. Siv: Tak! Når man først har taget dem på, tænker man ikke over farven :)

    Julia: Tasken er vintage købt for 20 kr :)

    Amanda: Den er desværre vintage.

    Nicole og Bolette: Jeg har desværre klippet det lange mærke af, men de er fra "Zara woman" fra deres "permium denimwear collection" og så er de coatede så de er glatte i overfladen. Desuden er der en tynd kant af leopardstof rundt i kanten indeni. De er rigtig behagelige at have på, da der er stræk i og de er helt normale i størrelsen.

    closetoheaven: Den er desværre købt brugt.

    MariaDue: Tak, hvor er det sødt sagt!

    SvarSlet
  7. Er støvlerne fra Acne eller Bianco, og hvordan er de behandlet?

    http://www.antiblog-supercarla.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Kan godt forstå du lige skulle vænne dig til farven - Men du ser super godt ud i dem :)

    Eeeeej, nu overvejer jeg selv om jeg skulle købe et par .. :-)

    fashion-vibes.blogspot.com

    SvarSlet