mandag den 31. maj 2010

Velkommen sommer!

Jeg har lige hørt i vejrudsigten at det fra på torsdag af skulle blive fuld sol og 22 grader og ihvertfald tre dage frem - Sådan! Velkommen sommer og bare ben! Har endnu ikke turdet at vove mig udenfor med bare ben.. Men det lyder da ret lovende den næste uges tid! Jeg får lyst til at smide en masse i kurven på diverse shopping-sites.. Har I det på samme måde?

I've just heard that the weather here in Denmark is supposed to be all sunny from Thuesday and at least the next 3 days.. I hope it'll stay the same all Summer! I haven't dared to go outside with bare legs yet, but it sounds kinda promising the next week or so. I really get the urge to throw a lot in the shopping basket on the various shopping sites.. Do you feel the same way?

11 kommentarer:

  1. Vejret har været medvirkende til jeg ikke rigtigt har fået købt sommertøj/ting, men nu er jeg virkeligt begyndt at hige efter det!

    SvarSlet
  2. Hvilken webshop er ganni kjolen fra? :)

    SvarSlet
  3. Guapizimo: Godt at høre jeg ikke er den eneste :)

    Anonym: Den er fra youheshe.com :)

    SvarSlet
  4. Lover du der kommer sommer? :P Jeg tror ikke på det, jeg skal se det først. Jeg er så træt af vejret, en dag skinner solen, næste dag regner og stormer det. IHH. Men på den anden side, får jeg jo aldrig slidt mine sandaler op :P Haha.

    Men jo, jeg kigger på sommertøj - specielt shorts. Det mangler jeg virkelig, og de kunne jo fint bruges på roskilde :D

    SvarSlet
  5. Haha jeg lover det ikke, men jeg vælger at tro på det :)

    Ja, præcis.. shorts holder altid. Kan være jeg skulle lave et indlæg om det snart...

    SvarSlet
  6. ja skønne shorts, glæder mig sådan til at hoppe i dem.. og hvis vejret bliver skønt er der ingen undskyldninger til at lade være.. ;)

    SvarSlet
  7. Nej, det er jo lige det :) Bare det holder!

    SvarSlet
  8. Åååh, så herlig! Cant wait to wear a big hat like that to shade for the sun. Mmmm! Luxury!

    SvarSlet
  9. uhh det ser altså godt ud smukke. glæder mig også til sommer vejret... Vi skal snart ses til noget hygge..

    Kys kys

    http://shoeabuse.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Tak søde,

    IIh du har fået en blog! Wuhuu.. Smutter straks ind og kigger.. Ja, vi må så.

    Møs

    SvarSlet