mandag den 3. maj 2010

The dress in action

En af jer spurgte, om jeg ikke kunne vise et billede med kjolen på fra The Garden Collection, så here it is! Tror den bliver god til sommer med (forhåbentlig) brune ben. Til dem af jer der skulle være interesserede kan jeg fortælle, at den nu er tilbage på webshoppen, hvis man kigger under fanen "vis alle" under kjoler og nederdele.

One of you asked to see a photo of the dress from The Garden Collection "in action", so here it is! For those of you who might be interested I can tell, that it's back on stock on their webshop.

11 kommentarer:

  1. Hvor fint :) Dog synes jeg ikke den røde farve er så god til dig, men det bliver nok flottere når du får lidt farve :) Hvad str. tog du den i?

    SvarSlet
  2. så fin! den ligger i kurven nu ;)

    SvarSlet
  3. Ja det var mig der bad om det, hehe :D
    Den er virkelig fantastisk. Kan slet ikke vente til den kommer med posten i uge 20! :)
    Håber den også er flot på mig! :D
    - Rebekka

    SvarSlet
  4. Katrine: Ja, det har du ret i.. Lidt farve ville hjælpe :) Jeg tog den i str. 36 som jeg plejer.

    Rebekka: Tror den klæder de fleste.

    Lea: Fedt!!

    SvarSlet
  5. tak tak tak for tippet :D
    har lige købt den! er sikker på det bliver en vidunderlig strand kjole her til sommer :D

    SvarSlet
  6. Hvor er den dog bare fin!

    www.mathildeswonderland.wordpress.com

    SvarSlet
  7. Jeg når det aldrig - den er altid udsolgt når jeg logger på siden.Du er virkelig fin i den:-)

    SvarSlet
  8. Jeg når det aldrig - den er altid udsolgt når jeg logger på.Du er virkelig fin i den:-)

    SvarSlet
  9. Ej, det er typisk :) Tak..

    SvarSlet