tirsdag den 4. maj 2010

Calvin Klein

Som jeg tidligere skrev, skal der til at ske noget nyt og spændende! Fra og med i dag er jeg begyndt at blogge for Calvin Klein på deres danske Facebook side, så nu bliver der mere at følge med i. Det vil af og til være samme indlæg her på bloggen og på Calvin Kleins Facebook side, men for det meste vil det være noget forskelligt. Trykker I "Synes godt om" øverst på siden, vil I fremover blive opdateret på Facebook, hver gang CK Danmark uploader nye indlæg. Jeg glæder mig meget til at komme rigtig igang, og håber I vil følge med der også.

As I mentioned earlier, something new and exiting is about to happen! From today on I've started blogging for Calvin Klein on their Danish Facebook page. Sometimes I'll post the same on this blog and on Calvin Kleins Facebook page, but most of the time it will be something different. I'm really exited to get going and I hope you'll stop by.

8 kommentarer:

  1. Hvor er det spændende, tillykke med det :)

    SvarSlet
  2. sejt! jeg har tilmeldt mig :D

    SvarSlet
  3. Tak :)
    Godt at høre du har meldt dig til!

    SvarSlet
  4. Super cool, også tillykke herfra. Det er da et dejligt skulderklap må man sige :)

    KH Marie

    SvarSlet
  5. Så er der trykket - synes godt om!!!
    Men hvordan kan man se når det er dig der skriver?

    SvarSlet
  6. Mange tak.

    Ja, det er lidt svært at se, hvad det er jeg lægger op. F.eks. har jeg lagt det op med Zena Holloway. CK står selv for at lægge alle nyheder op osv. Så jeg kommer både til at lægge noget op om CK, om nye tendenser og hvad der ellers er af nyheder inden for modeverdenen generelt.

    SvarSlet
  7. Hvor er det fedt for dig :) Tillykke herfra !!!

    SvarSlet