søndag den 23. maj 2010

New in

I alt eksamensræset har man altså brug for nogle pauser! Min mor og jeg tog derfor på loppemarked i morges - god undskyldning for at tænke på noget andet, ikke? :) Og jeg fik købt en masse fine sager, blandt andet denne sølvring til ringe 15 kr. - Love it! Resten må I se en anden dag, for skal efterhånden have det lange ben foran med min opgave! Hav en skøn aften.. - Vi ses på den anden side!

When writing on an exam assignment day in and day out you really need some breaks! My mom and I therefore went to a flea market this morning - good excuse to think of something else, right? :) And I went home with a lot of goodies, including this silver ring for only Dkk15. - Love it! The rest I'll show you another time, cause I have to hurry up now with my assignment! Have a fab evening..

10 kommentarer:

  1. hehe jeg tog mig også en tur på loppe med min mand :) og fik købt nogle deeejlige ting... tror det meget dejligt at "lufte" hjernen ud så de vise ord kommer tilbage igen .. knus Seyma

    SvarSlet
  2. Oh woww! love love love it!

    xoxo

    Minette

    SvarSlet
  3. Aaaaj hvor er den fin!! (:

    SvarSlet
  4. Wow, great ring! Good luck with your exams! :)

    Sandra

    http://sandrasstyle.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Kunne du anbefalde nogle gode loppemarkede omkring kbh ?

    SvarSlet
  6. Hej

    Nu har jeg fulgt med på din blog et stykke tid, og synes den er helt fantastisk, og du er meget inspirerende!
    Men tænkte på hvordan du finder frem til alle loppemarkederne?? Bor selv på Fyn og aner ikke hvor der er loppemarkeder eller noget i den dur. Kan man finde det på en hjemmeside eller?
    På forhånd tak :)
    Mvh Julie

    SvarSlet
  7. Supersød ring!

    Jeg måtte simpelthen sende en kommentar til dette indlæg, da det faktisk er din skyld, at jeg tog på loppemarked i går (lørdag) og fremover også vil prøve at tage afsted hver weekend.

    Du har simpelthen inspireret mig med dine mange smukke køb, og som tilflytter fra Odense, havde jeg ikke drømt om hvor smukke og lækre varer der fåes til ingen penge på loppemarkeder herovre.

    Så TUSIND tak for tippet!
    Indlæggene vedr min loppetur kan i øvrigt findes på min blog cirka i toppen af siden her:

    www.life-lust-loveliness.blogspot.com

    Mvh

    Mia Maria

    SvarSlet
  8. Sikke nogle skønne kommentarer! Tak!

    Seyma: Fedt - ja, god måde at holde pause på :)

    Anne Lei: Der er et på østerbro på Gunnar Nu Hansens plads hver søndag. men ellers går toget lige til døren til holte loppemarked og loppemarkedet lige ved charlottenlund station.

    Julie: Rigtig godt at høre! Tak! Hvis du vil prøve at finde ud af, hvor der er loppemarked i nærheden af dig skulle du prøve markedskalenderen.dk


    Miamaria: Tusind tak! Skønt :) Fedt at høre at du kom afsted. - Bare vent, man bliver helt afhængig af det!
    Jeg vil da klart kigge forbi senere, og se hvad du har fået købt :)

    Hav en god dag!

    SvarSlet
  9. that's cute. good luck with your essay

    http://squishingmushrooms.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Super sød ring :) Man finder altså de fineste sager på loppemarkeder...

    http://thedanishgirl.wordpress.com/

    SvarSlet