søndag den 16. maj 2010

Nude jumpsuit

Efter en 19-timers arbejdsdag i går, har der ikke været så meget tid til at blogge - eller rettere sagt ingen tid. Men nu er jeg back on track! Synes den er mega fed denne nude jumpsuit! Gad vide hvorfor det egentlig hedder en jumpsuit? Det må være noget med, at den er nem lige at hoppe i.. Fedt med tøj der er rart at have på, samtidigt med at det er trendy, ikke? I like a lot! I morgen skal jeg vise jer trøjen, jeg tidligere har blogget om, som min mor nu har færdiggjort! Kan fortælle, at jeg er meget tilfreds med resultatet!

After a 19-hours working day yesterday, there has not been sufficient time to blog - or rather no time. But now I'm back on track! I think it's really cool this nude jumpsuit! Wonder why it is called a jumpsuit? I guess it's because it is easy to jump in? I like clothes that are comfortable wearing and trendy at the same time. Tomorrow I'll show you the sweater, I blogged about earlier that my mom now has completed! I can tell, that I'm very satisfied wih the result!

Chanel Iman by Thomas Schenk for Vogue China June 2010

2 kommentarer:

  1. Måske kunne det også være fordi, dragterne ligner en del de dragter man springer ud af fly med : )

    Superinspirerende blog du har christina.
    Keep up the good work.

    Mette

    SvarSlet
  2. Nå ja?! Det kan da også godt være.. Who knows :)

    Tak - dejligt at høre!

    SvarSlet