mandag den 3. maj 2010

Dagens outfit

Jeg er blevet rigtig glad for denne lange sag jeg købte i H&M forleden til kun 80 kr!! Billigt ikke? Tror også den bliver dejlig at slænge over en bikini her til sommer på vej til stranden. Den findes også med lilla striber og i helt sort. I må have en fantastisk dag allesammen!

Maxikjole H&M, læderjakke Zara og hat H&M.

I've become very fond of this striped maxi dress I bought in H&M the other day for only DKK80!! Cheap right? It also comes with purple stripes and in black. Have a wonderful day everybody! 

Maxi dress H&M, leather jacket Zara and hat H&M.

21 kommentarer:

  1. Godmorgen :)
    Hvordan virker kvaliteten på kjolen?
    Har hørt mange sige at de synes den er meget gennemsigtig?

    SvarSlet
  2. Jeg har også den kjole:) 80kr er da ingenting! Lidt træls, at den er så transparent..

    SvarSlet
  3. Jeg synes det er en fin kvalitet. Den er lidt gennesigtig ja, men hvis man bare har hudfarvet undertøj på, så ser man det ikke.. Ellers kan man jo tage en tynd stropkjole indenunder.

    SvarSlet
  4. Den er super fin til dig :)
    Jeg lignede noget der var løgn i den, og så synes jeg det er træls den er så gennemsigtig.. :(
    Ville ellers gerne have en maxikjole, men tror jeg er nødt til at gå efter en anden model..

    Ps må vi ikke snart se dig i garden collection kjolen? Har lige bestilt den online og gad godt se den på en person :)

    SvarSlet
  5. Tak :)
    Ærgeligt den ikke lige var noget, men du skal helt sikkert nok finde en anden - butikkerne bliver uden tvivl bombarderet med maxikjoler inden for det næste stykke tid.

    Jo da :) Skal nok lige få taget et billede..

    Hav en god dag.

    SvarSlet
  6. Har du lagt den op eller er du bare så høj ? Den er mindst 10 meter for lang til mig :) Hanna..

    SvarSlet
  7. Ih, du får maxikjolen til at se super fin ud (:

    SvarSlet
  8. Jeg har ikke lagt den op endnu. Den er også en smule lang til mig.. Så tror lige der ryger 5-10 cm af den. :) for ja, den er meeega lang!

    Becky: Tak skal du have :) Dejligt at høre.

    SvarSlet
  9. it looks really good on you! I'm thinking about buying it too. it's such a nice dress
    xx http://moffel.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Ja, den er faktisk mega lang, jeg købte den i str34(!!), og bruger normalt 38 eller 40. Den passer fint alligevel, den bliver ikke for lille om brystet eller noget:)

    SvarSlet
  11. Jildou: Thanks :) I'm glad you like it. Go for it!

    Islands of fashion: Ja, den er virkelig lang! Den er også rimelig løs i det, så man kan godt tage lange skridt :) haha..

    SvarSlet
  12. Hvilke sko styler du den med? (har den også, men kan simpelthen ikke lure hvilke sko jeg skal tage på, så lige nu er det bare hyggekjolen til en indendørs søndag(:)

    SvarSlet
  13. Lige i dag har jeg haft et par sorte støvler under.. Dem jeg også havde på i går.

    Men her til sommer vil jeg bruge dem med flade sandaler.. Man kan jo alligevel ikke se skoene så meget :) Ballerinasko ville sikkert også fungere fint.

    SvarSlet
  14. Hvor høj er du? du ser meget fin ud :-)

    SvarSlet
  15. Jeg er 175. Tak skal du have :)

    SvarSlet
  16. Hvilken størrelse har du købt den i, Christina?

    SvarSlet
  17. hvor ser du godt ud!!! (-: har købt den i sort,men overvejer meget stærkt at købe den stribede du har på. 80 kr. er jo ingenting (-: din hat er virkelig fin, hvor har du købt den?

    - tanna

    www.tannascloset.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Mange tak :) Hatten er også fra H&M fra Divided afdelingen.. Ja, go for it.

    SvarSlet
  19. Jeg er ikke så meget til den kjole, men jeg tror, du er den første, jeg har set med den som jeg synes ser godt ud i den :) Du er rigtig fin!

    SvarSlet
  20. Det var vel nok pænt sagt! :) Tak - det varmer.

    Hav en god aften

    SvarSlet