søndag den 2. maj 2010

Dagens outfit

Jeg skulle egentlig have skrevet opgave i dag, men da min mor foreslog, at vi skulle køre tur, overvejede jeg det ikke mange sekunder! Og så gælder det jo bare om at nyde vejret, mens det er godt! Jeg købte denne sandfarvede vest på loppen i dag - jeg er sikker på, at vi nok skal blive gode venner!

Vest fra loppen, læderjakke Zara, hat og strømpebukser H&M.

Actually I should have been doing my assignment today, but it only took me seconds to accept my mothers suggestion for a ride out in the sunny weather. I bought this beige vest at the flea market earlier today - I'm sure we will become good friends!

Vest from a fleamarket, leather jacket Zara, hat and tights H&M.

9 kommentarer:

  1. Flot outfit! Jeg elsker især det første billede :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have! :) Hav en skøn dag!

    SvarSlet
  3. årh det er fra slotshaven, elsker hørsholm slotshave, btw rigtigt fede billeder :0)

    SvarSlet
  4. Wauw godt spottet! Det er det nemlig :) Tak..

    SvarSlet
  5. hov glemte lige at skrive det var mig seyma der kommenterede hehe ... sætter du ik lige et indlæg over dine loppe køb fra i søndags christina, der var sku fede ting i holte denne uge :0)

    SvarSlet
  6. Ej, og det så jeg ikke engang? Jeg bor der jo, pinligt... Sjovt, jeg havde faktisk planlagt at gå en tur der i aften ;-)

    SvarSlet
  7. Hvor hyggeligt! Ja, det er også et super flot sted! Jo, det kunne da godt tænkes :)

    Det er også svært lige at se, hvor de er taget.. God idé :)

    SvarSlet
  8. Elsker din stil.. :)

    Jeg ville være glad hvis du ville tjekke min nye blog ud!

    http://houseofelse.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Lyder spændende med en ny blog. Jeg vil kigge forbi med det vuns. :)

    SvarSlet