onsdag den 26. maj 2010

Gorgeous girl

I know, jeg har ikke været flittig her på bloggen det sidste stykke tid, hvilket er grundet min eksamensopgave! Men nu er jeg færdig, done, finito med opgaven og satte det sidste punktum kl 6 i morges! - Hallelujah! Nu mangler jeg "bare" den mundtlige del, så skal nok prøve at oppe mig lidt fremover med indlæg! Fik jeg forresten fortalt, at jeg købte et par Karl Lagerfeld bukser på loppemarkedet sidste søndag for bare 40 kr!!! - Skal nok vise dem snarest!

I know, I've been "lazy" on the blog lately which is due to my exam assignment! But now it's DONE after only achieving half an hour of sleep last night - Hallelujah! I "just" have to do the oral presentation in a few weeks. So from now on, I'll try to put a little more effort in my posts. Did I remeber to mention, that I bought a pair of Karl Lagerfeld trousers last sunday at a flea market for only Dkk40!!! - I'll show you guys soon.

 
Source: Miranda Kerr for Elle US June 2010 by Mariano Vivanco.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar