onsdag den 5. maj 2010

Dagens outfit

Nu fik jeg endelig fat i kjolen fra Zara jeg tidligere bloggede om! Synes den er fin og anderledes og så er den endda 100% silke. Tror også den vil være fed til et par chunky stiletter.

 Kjole Zara, tights H&M og støvler fra loppen.

Finally I got hold on the dress from Zara that I blogged about earlier! I think it's cool and different and moreover it's made of 100% silk. I think it would otherwise go very well in combination with a pair of chunky pumps.

Dress Zara, tights H&M and boots from a flea market.

8 kommentarer:

  1. fedt! hvor fandt du den henne? (:

    SvarSlet
  2. Fandt den i Zara på Strøget.. :)

    SvarSlet
  3. Hej:) Jeg ville egentlig bare lige sige: hvor har du dog noget flot hår! Lige sådan noget, som jeg tror de fleste drømmer om! :)
    Gør eller bruger du noget specielt ved det (eks. bestemt shampoo el. lign.) eller er det bare helt naturligt?
    Kh. CHarlotte

    SvarSlet
  4. Hvor har du dog bare noget flot hår, misunder dig!

    SvarSlet
  5. Poncho kjoler plejer ikke at være mig, men jeg synes virkelig du gør det godt her! Kan kun sige FEDT! :)

    Mvh. lineandree.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Charlotte & Anonym: Tak :) Det var pænt sagt.. Jeg bruger af og til lidt hårskum, for at få krøllerne til at samle sig.. Men ingen bestemt shampoo eller lignende :) det bedste tilbud i Netto. haha.

    Lineandree: Tusind tak!

    SvarSlet
  7. GUDESMUK!

    /Linda
    bruunbybruun.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Wow! It was my favorite piece from the lookbook. Love the way it looks on you. Great great great purchase!

    SvarSlet