lørdag den 1. maj 2010

Den der hvide kjole..

..er bare SÅ flot! Er vild med helheden og hendes "jeg-kommer-lige-fra-stranden"-look. Mon den kan være så svær at sy? Det er da et forsøg værd.. De komplementerer også hinanden godt med deres outfits, feminint vs. maskulint.

This white dress is just SO gorgeous! I'm crazy about her beachy hair and the whole look. I wonder how difficult it can be to sew it? It's worth a try.. They also complement each other very well in these outfits, feminine vs. masculine.

6 kommentarer:

  1. den er så fin! håber du vil gøre forsøget og dele ud af din erfaring.. for den er bare super fin, har ikke fundet noget lignende :)

    SvarSlet
  2. Den har jeg virkelig også savlet over et par gange!! + hendes styling af håret og make'uppen.

    SvarSlet
  3. Ja wow! Men den sorte vinder nu også mit hjerte, når jeg lige kigger nærmere på den. Sy dem begge, så tager jeg den sorte på ;-)

    Kh Kat.

    SvarSlet
  4. Åhh jeg fandt en kjole der lignede den der rigtig meget på ebay! Den er såå flot. Men, dum som jeg er, glemte jeg at gemme linket så nu kan jeg ikk finde den :D:D

    SvarSlet
  5. Lea: Jeg tror jeg vil vove mig ud i et syprojekt efter min eksamen :)

    Christina: Ja, det hele er bare p-e-r-f-e-k-t! Den ville være så god til en gallafest!

    Katrine: Haha ja - den sorte er også super flot!

    Anonym: Hvor fedt du har fundet en der ligner, men øv altså hvor ærgeligt du ikke kan finde den igen! :)

    SvarSlet
  6. Wauw, wauw, wauw - den kjole er virkelig fantastisk smuk, ja.

    Held og lykke med syprojektet - er spændt på at se resultatet (:

    Julie

    SvarSlet