mandag den 10. maj 2010

Dagens kluns

Det lyder mærkeligt, men jeg er virkelig glad for, at weekenden er overstået! Den har stået på 24 timers arbejde og så lige en lille tur på loppemarked søndag. I dag er meget stille og rolig for mit vedkommende, så derfor afslappet tøj og ingen make-up. Den står på opgaveskrivning hele dagen - gab! Men ellers går det meget godt :) Håber I har haft en skøn weekend!

Læderjakke & jeans Zara, bælte, strikvest og halskæde fra loppemarked.

I know it sounds strange, but I'm really glad that the weekend is over! I've been working 24 hours and shortly stopped by a flea market Sunday. Today I'm doing nothing but writing my exam assignment, so therefore I'm wearing a relaxed outfit and no make-up. Besides that I'm feeling good :) I hope you've had a fab weekend!

Leather jacket & jeans Zara, belt, knitted vest & necklace from a fleamarket.

7 kommentarer:

  1. Fedt outfit! Elsker dit bælte!

    SvarSlet
  2. Afslappende... er da så fint dit tøj.. du ser som altid skøn ud

    SvarSlet
  3. fedt look! du ser super godt ud :)

    SvarSlet
  4. Sikke et flot outfit, kan især godt lide bæltet. Du kan sagtens bære at være uden make up. Super fin blog du har her, nyder at følge den.

    SvarSlet
  5. elsker bare din læderjakke.. har selv lige ødelagt min ældgamle og er desperat på kig efter en ny, til en fornuftig pris selvfølgelig.. ved du om de stadig har din den skøne jakke i Zara.?

    SvarSlet
  6. Mange tak :) Sikke nogle søde kommentarer..

    Anonym: Jeg tror desværre ikke de har den i Zara mere, men hvis jeg var dig, ville jeg prøve at kigge på Trendsales.dk - der har jeg set en del blive solgt fra Zara.

    SvarSlet
  7. tak tak.. det prøver jeg :)

    SvarSlet