tirsdag den 11. maj 2010

Loppefund




Her er hvad jeg købte på loppen i søndags. Og så har min søde kæreste hjulpet mig med at lave sådan et fint slideshow.. Det første af slagsen her på bloggen. Wuhuu..
Levi's denim shorts (det var egentlig bukser, men har klippet dem til shorts) til 20 kr., nittebælte 50 kr., Custommade silketop 40 kr., H&M nude kjole 40 kr., strik fra Mads Nørgaard 40 kr. og lang Graumann vest til 30 kr. Så alt i alt er jeg meget tilfreds!

This is what I bought at the flea market Sunday. And then my sweet boyfriend has helped me make this slideshow. The first one ever on my blog. Jubii..
Levi's denim shorts (originally it was jeans, but I just made them short) Dkk20, Custommade silk top Dkk40, H&M nude dress Dkk40, knitted vest Mads Nørgaard Dkk40 and waistcoat from Graumann 30 kr. So I'm very satisfied with my purchases!

7 kommentarer:

  1. fint slideshow :) og lækre sager.

    SvarSlet
  2. Enig :-) Det virker som om, at du ser mange muligheder i det, du køber, det kan jeg godt li'!

    SvarSlet
  3. Super med det slideshow der viser dine fine køb, har ikke set det på så mange blogs. God ide !

    SvarSlet
  4. Ihh hvor er du bare god til at finde loppeting.. SNYD :D

    SvarSlet
  5. Hvilket loppemarked besøger du mest?
    Super skønt tøj :)

    SvarSlet