mandag den 17. maj 2010

Copycat

Jeg har før skrevet om kjolen til højre fra Rützou og da jeg var forbi Topshops hjemmeside tidligere, stødte jeg på denne fine sag der minder en del om Rützous version. Så vil du have stilen, kan den købes for ca. 350 kr. Forestil jer hvor fin den ville være her til sommer, når man (forhåbentlig) får lidt farve!

I've before made a post about the stunning dress from Rützou and when I earlier today stopped by Topshop's homepage, I stumbled upon this fine dress that are quite similiar to the one Rüzou has made. So if you wanna get the look it can become yours for £40.

4 kommentarer:

  1. Hej Christina. Jeg kan næsten ikke læse, hvad du har skrevet (og jeg har mine briller på ;o) Det er lige småt nok. Men kjolen er skøn!

    SvarSlet
  2. Hej Katrine,
    Tak for tippet, har nemlig lige redigeret i mit layout, så tror jeg er kommet til at sætte det lidt for småt - er ændret nu. :) Ja, super fin kjole :) Hav en god dag.

    SvarSlet
  3. Ihh den er skøn - kan dog ikke finde den på hjemmesiden.. Er den out of stock eller er det mig der er blind ? Hanna :)

    SvarSlet
  4. Den er under "swimwear" under "cover ups" :)

    SvarSlet