mandag den 10. maj 2010

H&M blondekjole

Jeg købte denne fine blondekjole forleden dag efter at have set den på min søde veninde Nicoline - faldt tilfældigvis også over den på bloggen Facehunter. Den er fra H&M, koster 249 og er i butikkerne nu. Hav en dejlig aften allesammen!

I bought this fine lace dress the other day after having seen my dear friend Nicoline wearing it - accidentally I saw it on the blog Facehunter as well. It's from H&M, costs DKK249 and is in stores now. Have a lovely evening everybody!


Source Facehunter

9 kommentarer:

  1. hvor er hendes taske fra? :)

    SvarSlet
  2. NICE.
    Ved du hvor tasken er fra? Os H&M?

    SvarSlet
  3. Wuhu.. den kjole har jeg også! Den er simpelthen så fin ;)

    SvarSlet
  4. Kender du ham drengen bag dig?:D
    han har nemlig en utrolig fed kernelædertaske!!

    SvarSlet
  5. Jeg ved desværre ikke hvor tasken er fra.

    Glitter Amalie: Sjovt du også har den :)

    Pigen på billedet er ikke mig skal det lige siges.. :) Det er billeder fra Facehunter.

    SvarSlet
  6. Har set kjolen på Stylegallery og faldt pladask for den!
    Den er simpelthen så yndig! :D
    Lige min stil!

    /Julie

    SvarSlet
  7. Sjovt den også er på Stylegallery :)

    Jeg tror desværre ikke den findes på nettet. Kan ihvertfald ikke finde den. Den er fra Divided afdelingen.. Hav en god dag :)

    SvarSlet