søndag den 4. juli 2010

Sommerferie!!

Wup wup så har jeg sommerferie! Sådan.. Eller rettere sagt - jeg har haft sommerferie i et stykke tid, men har indtil nu arbejdet 24/7 og har ikke rigtig haft tid til at nyde det. Men nu har jeg fri og der bliver forhåbentlig lidt mere tid til at blogge! :) Min kæreste og jeg overvejer lidt en afbudsrejse til det græske. Er der nogle øer der er specielt anbefalelsesværdige?? 
Bluse Zara, shorts Lee DIY jeans, solbriller fra loppen.

Yippee my summer vacation has just begun! Or rather - it has been going on for a while now, but I've until now worked 24/7 and I haven't really had time to enjoy it. But now I am free and there will hopefully be a little more time for blogging! :) My boyfriend and I are considering a vacation to Greece. Is there some islands there are especially recommendable??
Blouse Zara, shorts Lee DIY jeans, sunglasses from a flea market.

9 kommentarer:

  1. Lyder skønt.
    - der er dejligt på Korfu :)

    SvarSlet
  2. Sikke en sød bluse. Jeg håber du nyder din søndag.

    julia / www.julialouiseblog.blogspot.com

    SvarSlet
  3. skiathos er helt fantastisk!

    SvarSlet
  4. Din bluse er rigtig fin!

    /Anna
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg har netop lige købt en afbestillingsrejse med min kæreste til Lesbos i går aftes. Den kostede kun 2000 pr pers. med fly og hotel. Der er virkelig penge at spare nu her, så længe vejret er godt herhjemme. Har selv været på Rodos, og synes desværre øen er lidt for turistet. Håber ikke der kommer nær så mange på Lesbos.
    God søgning og sommerferie :)

    SvarSlet
  6. Jeg har været på forskellige græske øer i 2006, 2007 og 2008. De smukkeste er at finde i det Ioniske hav, i særdeles Lefkas. Perfekt til en god kærestetur, med rendyrket afslapning og hyggelige scooterudflugter.

    Mykonos er et must, hvis I vil i byen og opleve byens liv - det er den vildeste party-ø.

    SvarSlet
  7. Jeg er selv vild med både Rhodos og Kreta og min mand og jeg tager selv en afbudsrejse om 14 dage til en af de steder
    -Katja

    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Leros er også fantastisk :)

    SvarSlet
  9. Tak for alle de gode råd. Vil prøve at kigge efter nogle af de øer I nævner :) Hav en skøn dag!

    SvarSlet