søndag den 25. juli 2010

Loppefund

Jeg lovede jo lige at vise jer dagens loppefund! So here goes.. Lyserød top fra et ukendt mærke til 25 kr., sprit nye ballerinasko med stjerner ala dem fra Friis & Co til 30 kr, Margit Brandt shorts med læderbælte til 20 kr. og lækker minkfarvet top med skelethovede fra Masscob til 50 kr. Er der nogle af jer der kom afsted på loppe?

I promised to show today's bargains from the flea market! So here goes.. Pink top from an unknown brand Dkk20, ballet shoes Dkk30, Margit Brands shorts Dkk20 and a cool skeleton tank top by Masscob for Dkk50. Did some of you guys go to any flea markets today?

10 kommentarer:

  1. Hej Christina.
    Super fede ting.
    Hvor har du været på loppe henne?
    - Charlotte

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte.. Tak :) I dag har jeg været på Søllerød og Gentofte loppemarkeder.. Hvis du bor i Kbh er loppemarkedet på Østerbro på Gunnar Nu Hansens Plads også ret godt..

    SvarSlet
  3. Wow! Gode loppefund - snyd! :D

    /Julie

    SvarSlet
  4. Sikke fine ting ;) Hoppede selv forbi Ø loppemarked hvor jeg fandt en fin gammel trillebør og en mini motorcykel til sætterkassen. Begge ting selvfølgelig til Savlekongen ;) Desværre intet til mutti...

    - Casalicious.wordpress.com

    SvarSlet
  5. Rigtig fine ting. Jeg synes du er rigtig god til at få tingene rigtig billigt, så nu må jeg lige høre om det er fordi
    A. - Du er super god til at prutte om priserne
    B. - Du er vildt heldig
    C. - Du spørger til priser på alt, også du ting du umiddelbart ville tro ville være "dyre", og lader de ting ligge som du ikke synes er prisen værd- uanset om det er noget du godt kunne bruge

    ...eller hvad er dit trick?

    Kan du spotte hvem der sælger billigt, eller..?
    Jeg har været på et par lopper for nyligt..

    Links her:

    http://life-lust-loveliness.blogspot.com/2010/07/dagens-loppefund.html

    http://life-lust-loveliness.blogspot.com/2010/07/gars-dagens-loppefund-part-ii.html

    http://life-lust-loveliness.blogspot.com/2010/07/recent-shopping.html

    http://life-lust-loveliness.blogspot.com/2010/07/dagens-loppefund-part-i.html

    /Mia M
    www.life-lust-loveliness.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Fedt med trillebøren og motorcyklen Søs - det må jeg se :)

    MiaMaria: Jeg tror faktisk du rammer meget godt plet med din beskrivelse :) Ja, jeg spørger altid og priser på alt - også selvom det ser dyrt ud! Desuden prutter jeg altid om priserne, også selvom det er forholdsvist billigt - det er jo et loppemarked! Det synes jeg hører til! hehe.. Og så har jeg fundet ud af, at der ofte er rigtig mange mennesker omkring de billige eller ekstremt gode stande :) Bare kom afsted. :)

    SvarSlet
  7. Et andet godt loppemarked er på Onkel Danny's plads på Vesterbro (lige bag Halmtorvet) det er den 1. august næste gang :-)

    SvarSlet
  8. hvordan ved du hvornår alle de forskellige loppemarkeer er? Skal flytte til KBH her i sommerferien, og ville gerne ud og finde gode loppefund, men ved ikke hvor man skal lede ... :)

    SvarSlet
  9. Virkelig fede ting, du har fundet dig dér! Enten har du et fantastisk godt øje for at finde alt det gode på loppemarkeder, eller også er du bare ufatteligt heldig!

    SvarSlet