torsdag den 22. juli 2010

Ebay clogs

I know - jeg spammer jer med indlæg om sko fra Ebay i øjeblikket, men jeg synes at kunne fornemme, at I elsker det! :) hehe.. Og der er mere på vej! Synes disse clogs-inspirerede, platform stiletter er ret cool og så koster de kun ca. 250 kr inkl. porto. Hvad synes I?

I know - I'm spamming you with posts about shoes from Ebay at the moment, but it seems like you kinda love it! :) - And there are much more to come! I think these platform clogs are pretty cool and then they only cost £22. What do you guys think?

6 kommentarer:

  1. Er vild med de blå!

    /Anna

    SvarSlet
  2. UUuh, jeg tror sørme lige du har kostet mig 250 kr! De er godt nok lækre :-)

    /Karina, aegteaeblekinder.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Wauw. Har egentlig ikke været så vild med clogstrenden, men de her er godt nok lækre.
    Gerne flere ebay-sko-indlæg (:

    /Amalie

    SvarSlet
  4. Anna: De er også super flotte.. tror også bedst jeg kan lide de blå!

    Karina: Hehe fedt! Ja, de er super fede jo!

    Anonym: Jeg har haft det lidt på samme måde, men synes ikke de her er overdrevet clog-agtige.. Super :)

    SvarSlet
  5. Jamen altså hvor du kan.. jeg får lyst til at købe sko på ebay når du spammer os sådan :)

    SvarSlet
  6. hehe.. Også mig! Man kan alt for hurtigt bruge alt for mange penge derinde!

    SvarSlet