mandag den 26. juli 2010

Ebay sandalerne - in action

Så fik jeg Ebay sandalerne med posten! Og de lever virkelig op til mine forventninger. Havde frygtet de var i super dårlig kvalitet eller bare slet ikke lignede dem  på billedet, men overraskende nok er de virkelig lækre med fine gummisåler. Jeg er virkelig positivt overrasket! Jeg bruger normalt str. 38, men bestilte dem i 39, da 38 pt er udsolgt (kommer tilbage om 3-5 uger), men 39 passer faktisk også - win win! Og så til 180 kr, jamen altså! Man kan jo ikke lade dem være! Skal I også have dem? :)

I just received the sandals from Ebay! And they really do live up to my expectations. I had feared that they were in poor quality or simply were not like those in the picture, but surprisingly they're really delicious with fine rubber soles. I'm really pleasantly surprised! I usually use size 5 but ordered them in a 6 because size 5 is currently sold out (will be back in stock in 3-5 weeks) but size 6 fits indeed - win win! And then the price is only £13 - I couldn't resist! Are you guys gonna order them as well? :)

14 kommentarer:

  1. uhhh hvor er de fine. :) dem må jeg altså også bare have.
    men jeg har en ret bred fod, så tænkte på om du ikke ville måle bredden af din sandal?
    faktisk lige ved den strop hen over foden, bag tæerne? :)
    det ville hjælpe super meget.

    Naja

    SvarSlet
  2. Man kommer jo helt til at overveje det, de er godt nok fine :)

    SvarSlet
  3. Puha hvis jeg ikke var flad havde jeg købt dem første gang du bloggede om dem! De er fantastiske :D

    SvarSlet
  4. Ihh hvor lækkert! ;) Kan være jeg skal have mig et par så!

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare super fine :)

    SvarSlet
  6. Vil du sige at de er store eller små i størrelsen ?

    SvarSlet
  7. Så er de bestilt - ihhh hvor jeg glæder mig til at få dem... Nu håber jeg bare at de passer...

    SvarSlet
  8. Uuuh jeg har også fået mine - tak for mine :) Er virkelig også meget tilfreds! Jeg bestilte str. 39, det bruger jeg normalt og de passer helt fin, men de er bestemt ikke store i størrelsen!

    SvarSlet
  9. Ja, de er super fine! :) Jeg tror de er meget normale i størrelsen, men hvis jeg skulle sige noget om dem, så hælder de nok til den lille side, da jeg normalt bruger 38, men godt kan passe 39 også - men som I kan se på billedet, så går mine tæer heller ikke ud til enden af skoene.

    Jeg prøver lige at måle dem senere, men tror nu de fleste vil kunne passe dem, da de ikke sidder stramt.

    SvarSlet
  10. flere ebay scoops tak!! ;) de er så fine.

    SvarSlet
  11. Bare vent :) hehe.. More to come

    SvarSlet
  12. Jeg forelskede mig allerede i dem, i den første blog du skrev om dem! Men har desværre ingen penge, buhu!

    - Michella
    www.howtomichella.blogspot.com

    SvarSlet
  13. De er virkelig fine! Tror at jeg vil bestille et par en af dagene :-)

    SvarSlet
  14. Jubii de er kommet og jeg elsker dem..... tak for tippet....

    SvarSlet