torsdag den 15. juli 2010

Hygge på taget


Min skønne veninde, Birgitte, og jeg hang ud på mit tag her til aften med slik, chips og skildpadde is! Bliver det bedre? Ved godt det intet med mode har at gøre, men ville bare gøre jer lidt misundelige! :) -Virkede det?

My beautiful friend, Birgitte, and I hung out on my roof this afternoon with candy, chips and the so-called "turtle" ice cream! Can it get any better? I know this post has nothing to do with fashion, I just wanted to make you guys a little envious! :) Did it work?

7 kommentarer:

  1. det gjorde det med skildpaddeisen!! ;-)

    SvarSlet
  2. Det er også rigtig hyggeligt med ikke-moderelaterede indlæg ind i mellem :) Lidt hverdagsliv osv.
    Og Ja for dælen, jeg er mega misundelig!! :D

    SvarSlet
  3. Me too!!!Toppen af sommeren bogstaveligt talt..

    SvarSlet
  4. Nope - er i sommerhus og i går kom hjemis-manden forbi :-) (Men havde jeg været hjemme havde det virket!...)

    SvarSlet
  5. Hehe fedt! :) Så virkede det..

    SvarSlet
  6. Københavns tage udnyttes ikke nok!!

    SvarSlet
  7. Nej vel? Men så har vi dem for os selv :) hehe

    SvarSlet