mandag den 5. juli 2010

Dagens

Det har været en dejlig dag idag! Solen har skinnet og jeg har været til et spændende møde i eftermiddags - meget mere om det på et senere tidspunkt! :) Min kæreste er kommet hjem fra Roskilde Festival og vi har spist aftensmad på mit tag. Jeg anede faktisk ikke, at jeg havde sådan et tag man bare lige kan sætte sig op på! Thumbs up! Og så fik I også lige set min kæreste :)

It's been a wonderful day today! The sun has shone all day and I've been to an exciting meeting this afternoon - much more about it later on! :) My boyfriend has come home from Roskilde Festival and we've eaten dinner at my roof. Thumbs up! And now you've also seen him :)

4 kommentarer:

  1. Vild med dit outfit. Hvor er din taske fra?

    Hvor er det dejligt med sådan et tag! Det skal man da udnytte noget mere.

    SvarSlet
  2. Hvor er din superfine top fra? :)

    SvarSlet
  3. To ting:
    1) Sikke et godt billed af dig!!
    2) Vi skal da helt sikkert spise lidt mere tun-pasta ret på dit tag og soooole :)

    SvarSlet
  4. Medine amory: Tak skal du have :) Den er købt på et loppemarked til en flad 20'er :)

    Annette: Det er faktisk en kjole fra H&M Divided, som jeg også havde på for et par dage siden, bare har brugt som top.

    JA helt sikkert Nadia ;) Tak, hvor er du sød!

    SvarSlet