torsdag den 22. juli 2010

Dagens

Findes der noget bedre end de dage, hvor man har fri og bare kan gøre lige hvad man har lyst til? Er taget op til min mor i Nordsjælland for at hygge og lave så lidt som muligt :) Kjolen jeg har på er fra Samsøe Samsøe! Kan I ha' det!

Is there anything better than the days where you have time to do whatever you want to? I went to my mom's house in North Zealand this morning to relax and do as little as possible :) The dress I'm wearing is from Samsøe Samsøe! Have a fab day chicks!

6 kommentarer:

  1. Ah skønt med en fridag :D Og super sød kjole <3

    SvarSlet
  2. nøj, nogle fede sko!
    hvor er de fra?
    - charlotte ( www.charlotteheartfashion.blogspot.com)

    SvarSlet
  3. Tak skal du have. De er fra Vagabond :)

    SvarSlet
  4. Elsker dit outfit! Jeg synes det er en rigtig fin blog du har! Som jeg gerne vil se mere til!
    Det ville være dejligt hvis du også ville følge min, eller bare tage et smut forbi og smide en kommentar!

    http://christel-apieceoffashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Tak Christel! Jeg vil kigge forbi :)

    SvarSlet