mandag den 12. juli 2010

DIY skirt

Puha, kan I holde varmen? Ja, man må jo ikke klage, men at have en pool ville nu være rart! I undrer jer måske over de "grønne" billeder, når jeg ellers bor på "asfalten" i Kbh. :) Er hos min mor i Nordsjælland i disse dage og nyder solen og stranden aka ferie! Har lige lavet denne nederdel af noget gammelt stof fra min mors skab.

It's still very hot in Denmark and I wouldn't mind having a pool in the backyard! You might wonder were all these "green" pics are taken, when I otherwise live in Copenhagen. I'm spending these day at my mom's place in North Zealand while enjoying the sun and the beach aka vacation! I've just made this skirt from some old fabric from my mom's closet.

9 kommentarer:

  1. Meget fin - og ser ikke spor hjemmelavet ud. Godt arbejde. Selv er jeg også helt syg med degraderinger.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Ann-Sophie! :) Godt at høre..

    SvarSlet
  3. Rigtig flot nederdel. Hvordan gør du? Er den syet eller blot foldet rundt?

    SvarSlet
  4. Tak Nikoline. Det er faktisk meget nemt. Man syr bare en tråd gennem hver af enderne af stoffet og rynker stoffet på tråden, derefter folder man det rundt til man synes det ser pænt ud og syr det fast i siderne. Ved ikke om det giver mening.. hehe

    SvarSlet
  5. Hvor ser det godt ud. Havde ikke troet at den var hjemmelavet.

    julia / www.julialouiseblog.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Vildt flot nederdel! det bliver mit kommende projekt :D Hvilken slags stof har du brugt?

    SvarSlet
  7. Jeg har lånt din nederdel til min blog, men jeg har linket videre til din blog :-)
    Virkelig flot nederdel! Her er det, hvis du vil se:
    http://thefashionabletwo.blogspot.com/2010/10/diy.html

    Fortsæt med din gode blog!

    SvarSlet
  8. undrer mig over hvordan den ser ud bagpå (:

    SvarSlet