tirsdag den 20. juli 2010

Dagens

Det har været en skøn dag idag. Først et par timer på mit nye arbejde hos Day, så i Fælledparken med min søster og nu sammen med min veninde Birgitte, som jeg lige fik lokket til at tage et outfit-billede. Blondetop og denimshorts købte jeg i søndags på loppemarked. Hav en herlig aften!

It has been a great day. I've been working a couple of hours, then I went to a park with my sis and now I'm with my good friend Birgitte, whom I persuaded to shoot a few pics of my outfit today. I bought the lace top and the denim shorts at a flea market last Sunday. Have a fab evening everybody!

12 kommentarer:

  1. Rigtig fin top :o)

    † http://julialouiseblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Rigtig fint outfit. Det lyder, som et fedt job, hos Day! Vil meget meget gerne følge denne meget fine blog! Og det ville da være meget dejligt hvis du også ville følge min? eller bare tage et smut forbi og smide en kommentar (:

    Frejawewerfashion.bogspot.com

    SvarSlet
  3. Mange tak :)

    Freja: Det lyder godt :) Er jeg glad for du synes.. Kigger forbi med det samme.

    SvarSlet
  4. Så var det dig der sad i receptionen hos day for et par uger siden ;-) tillykke med jobbet!

    SvarSlet
  5. Så fin top! Og elsker ringene :D

    SvarSlet
  6. Anonym: Nej, det kan ikke have været mig.. Jeg er skam bare husmodel :) hehe..

    Emilie Delance: Tak :)

    SvarSlet
  7. love it!!!!

    xxxx

    http://anexceptiontomyrule.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Rigtig fin top du har fået dig der! Er lige blevet fast læser... og det ville også være dejligt at få nogle nye læsere selv?? eller bare læg en komentar. Gør som du vil, men fed blog.

    - Ditte

    http://littlemissbabysis.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Fantastisk, stort tillykke med dit nye job. Det må være skægt at komme bag kulissen på en af de største mærker vi har herhjemme. Melder mig, ganske uselvisk, frivilligt til at dække for dig, når du er syg ;)

    SvarSlet
  10. Super flot!
    Elsker sammensætningen, især den flotte top!

    Jeg har lige startet en blog, ville væære glad hvis du ville tage et lille kig :)
    Mvh

    http://houseofelse.blogspot.com/

    SvarSlet