søndag den 11. juli 2010

"Dagens" på stranden

Var en tur på et par loppemarkeder i morges (eller tre) og derefter stranden! :) Gud, hvor jeg eeelsker loppemarkeder - dem af jer der går på loppemarkeder forstår hvad jeg mener, når jeg siger, at man bliver helt afhængig! Right? Jeg fandt drømmeskoene fra Acne "Estrada low" i nude til ringe 100 kr.!! Men de var kun str. 37! - Lige et nummer for lille, stort ØV! Men gjorde en masse andre gode kup, må jeg vise jer i morgen. Kan I ha' det! :)

I went to a couple of flea markets (or three) this morning and afterwards the beach! God, I looove flea markets - those of you guys who go to flea markets once in a while, know what I mean, when I say, that you get totally addicted! Right? I found the dream shoes from Acne "Estrada low" in the colour nude for only 100 Dkk!! But unfortunately they were only a size 37! Just one number too small to squeeze my big feet in them. Got damn it! But on the other hand I bought a lot of other nice things, which I'll show you soon! Catch you tomorrow chicas!

8 kommentarer:

  1. uhh lækkert. hva siger du til loppemarked næste søndag??

    SvarSlet
  2. I luv´ it too !!!

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se dine køb! :) Og hvor vildt med acne skoene - super ærgerligt, jeg fandt også de fedeste Adidas sko engang til en 10'er, men altså hele 2 numre for små.. :( Så de røg jo ikke med hjem.
    Loppemarkeder ER fantastiske, men dem I har på Sjælland og i København skulle vist også være vildt gode (min søster har gjort mange kup, som jeg er misundelig på - øv øv, må sørge for at være i KBH en søndag også, næste gang jeg kommer derover :))

    - Rebekka

    SvarSlet
  4. Hvilke loppemarkeder kan du anbefale?

    SvarSlet
  5. Cille - Lad os lige snakkes ved om det :)

    Bex: Ja, det var jo så billigt! Det var også ærgeligt hva.. øv bøv. Ja, gør det!!

    Anonmym: Charlottenlund lige ved stationen, Holte, Hørsholm og på Østerbro på Gunnar Nu Hansens Plads :)

    SvarSlet
  6. Er det om søndagen de holder det? Jeg leder kraftigt efter gode loppemarkeder, men har bare ikke været heldig endnu, desværre!

    SvarSlet
  7. ja, det er hver søndag :) Bortset fra Hørsholm, der har lukket denne søndag.

    SvarSlet
  8. Hvis du vil sælge acne skoene så sig endelig til ;-)

    SvarSlet