mandag den 19. juli 2010

Ebay bargain


Jeg kunne købe mig fattig i sko på Ebay!! Disse røg i kurven og er nu sendt i retning mod Østerbro for bare 180 kr. inkl. porto! Love them! Og er faktisk ret vild med kombinationen af pink neglelak! Skoene kan købes her.

I could spend all my money on shoes from Ebay!! These ones sneaked into my shopping basket and is now heading Copenhagen for only £13! Love them! I'm actually also pretty fond of the combination with the pink nail polish! They can be purchased here.

15 kommentarer:

  1. Hvor er de dog fine :o)
    Misundelig herfra ihvertfald.

    // http://julialouiseblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. De er da skønne, og sikke et KUP !

    Congrats !

    /Linda

    SvarSlet
  3. Gerne et link hvis du har et :)

    SvarSlet
  4. Du er virkelig god til at finde sko hva?:) De er mega søde!

    SvarSlet
  5. de er meget fine - vil du ikke skrive hvordan de er i størrelsen når du modtager dem?!? -selvfølgelig vil vi også gerne se et billed af dig med dem på:-)

    SvarSlet
  6. Superfine her i sommervarmen ! Jeg må vist lige forbi Ebay..

    SvarSlet
  7. De er simpelthen så fine! Bliver da også helt misundelig :)

    SvarSlet
  8. Er hvor er de fine og lige sådan nogle som jeg har ledt efter!:-) Men jeg vil meget gerne høre dig om hvordan størrelsen er før jeg bestiller dem???

    -Johanna

    SvarSlet
  9. wow så misundelig (:
    de er så pæne :D

    /Mette

    http://mette-smiley.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Har du et link? :)

    SvarSlet
  11. Godt at høre I kan lide dem :) Så bliver man lige lidt ekstra glad for købet. hehe..

    Jeg skal nok skrive hvordan de er, når jeg modtager dem.

    Linket er skrevet i teksten med fed under "her".

    Hav en dejlig aften :)

    SvarSlet
  12. De er suuuuper fede - har bestilt et par til mig selv! Det var for godt et tilbud til at lade være... håber vi bliver glade for dem begge to :)

    SvarSlet
  13. Ja ikke? Godt at høre.. Vi må håbe de lever op til forventningerne :)

    SvarSlet
  14. Mon du har modtaget dem endnu? :)
    for hvis de er fine og gode at have på skal jeg heeelt klart også have dem.

    - Naja

    SvarSlet
  15. Hej Naja,

    Nej ikke endnu - jeg skulle gerne modtage dem mellem mandag til fredag i næste uge :) Håber de er fede!

    SvarSlet