fredag den 30. juli 2010

Dagens

Uha, det har været lidt småkoldt at have shorts på i dag! Hvor blev solen af? Jeg skulle vist aldrig have nævnt, at det var rart med en kølig dag forleden.. Syntes mit outfit havde brug for lidt farve, da jeg var på vej ud af døren i morges, så der røg lige en rød sløjfe i håret, så har følt mig lidt som Minnie Mouse hele dagen! I må have en skøn aften allesammen! Blazer og wedges er fra Zara og shorts fra H&M Trend.

It has felt a little cold to wear shorts today! Where did the sun go? I've started to regret mentioning that it felt nice with cool, cloudy weather the other day.. I felt a little too casual when I was about to leave my apartment this morning, so I quickly found a red bow to cheer it up a bit - I kinda of felt like Minnie Mouse all day! Have a fab evening everyone! Blazer and wedges are from Zara and shorts from H&M Trend.

9 kommentarer:

  1. Jaa sol kom tilbage! :D Du ser fin ud med sløjfe i håret ^_^

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint dit out-fit!!!!!!!
    "Minnie-looket" klæder dig rigtig godt ;)

    SvarSlet
  3. Rigtig rigtig fin sløjfe!

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt lide din stil! Det er tydeligt, at du er inspireret af nutidens trends (wegeds osv.), men du gør det på din egen måde, og det er cool :D Vil du måske kigge forbi min blog? Jeg har lige startet den, og den er på engelsk, men jeg er sådan set dansker, hihi!
    Nå, men det ville gøre mig glad hvis du kiggede forbi, og måske skrev en kommentar :)
    Cilly C

    SvarSlet
  5. Tak, hvor er I søde :)

    Cille C: Jeg vil kigge forbi snarest! :) Og mange tak!

    SvarSlet
  6. Har du købt dine wedges fra Zara for nyligt?

    SvarSlet
  7. Nej, det har jeg ikke.. Desværre..

    SvarSlet
  8. Uh du ser god ud, og sløjfen er lige i øjet;)
    /Gunilla

    SvarSlet
  9. Synes næsten sløjfen er som prikken over i'et - det ser så godt ud!
    Men, er det et bælte, der er i shortsene, eller er det en del af dem?

    Desuden, rigtig fin blog! Du er mere end velkommen til at tjekke min (ret så nye) blog ud. :)

    - mariacecilie

    SvarSlet