torsdag den 28. januar 2010

Wedges - Ebay








Faldt over disse fine sko på Ebay. Jeg synes de nederste ligner dem jeg købte i Zara i Paris til forveksling, så hvis nogen af jer skulle være interesserede, kan de købes her. Synes også de andre er rigtig fine. De er fra samme sælger, findes i forskellige farver og koster alle ca. 440 kr inkl. porto. Dem med lynlåsen kan købes her og sandalerne på det midterste billede kan købes her. 

I stumbled upon these nice shoes at Ebay. I think the ones in the last picture looks similar to the ones I bought in Zara in Paris - get them here. The black ones with the zipper is available here and the sandal wedges in the middle is available here.

20 kommentarer:

  1. virkelig flotte sko! og herlig blog! ;)

    http://the-fashion-freak.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tak skal du have! Hav en god aften.

    Mvh. Christina.

    SvarSlet
  3. Hej Christina,
    hold op nogle flotte sko, er helt vild med de øverste, og prisen er jo til at overskue.. Men har et lille problem du måske kan hjælpe mig med :) Hvis jeg normalt bruger str 38, hvilken størrelse skal jeg så have i US size?
    ps. tak for en lækker blog

    SvarSlet
  4. Anonym, jeg tror at man kan gå ind på f.eks asos og så gå ind på size guide, for der kan man se hvad europa str er i us størrelser ;)

    SvarSlet
  5. Åh ja, god ide, mange tak :)
    Endnu et dumt spørgsmål fra en online-shopping-rookie: Når de skriver high (3'' and up), mener de så at de kan være alt fra 3'' og opefter? ... undskyld besværet!

    SvarSlet
  6. Det skal du slet ikke undskylde. Det er helt i orden. Jeg bruger også selv 38 og plejer at bestille i 7½ i us størrelser. Det varierer dog lidt alt efter hvilken sælger det er, så det er måske en meget god idé at sende ham en mail - det kan du gøre ude i højre side øverst, hvor der med småt står "ask a question". Det er også en god idé at bede ham sende dem som en gave på en værdi under 15$. Men synes de er gode til selv at sende det som gave på omkring 10$.
    Ja, det er mærkeligt skrevet "med 3" and up", men længere nede står der de er 9 cm høje. Skriv endelig igen, hvis der er noget jeg kan hjælpe med. Og hav en dejlig aften.

    Man ja 7½ plejer at være ca. 38 i us størrelser

    SvarSlet
  7. I LOVE THE LAST SHOES!

    SvarSlet
  8. love the first one! i'm crazy over wedges <3

    SvarSlet
  9. And they're so comfortable to wear

    SvarSlet
  10. hi hun! i love wedges! my favorite is the last one! and yes! they are so comfy to wear! kisses!

    WM.

    WWW.WASHMACH.COM

    SvarSlet
  11. omg, I love these wedges !
    nicee blog btw,
    following you now
    xx

    http://moffel.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Thanks :) I'm glad you are following it.
    Yes, the shoes are gorgeous! :)

    SvarSlet
  13. Jeg har aldrig købt noget på ebay, og er så nervøs over der pludselig sku komme told på, som jeg var ude for engang jeg købte noget fra australien! :S Undgår man det bare ved at skrive der skal stå gave under 15 $ ?

    Hilsen Sofie

    Fed blog!

    SvarSlet
  14. Jeg har også de nederste, altså fra Zara..
    - er det mig eller er de ikke helt magen til? :-)

    SvarSlet
  15. De ligner godt nok meget jo. Faktisk på en prik efter min mening.

    SvarSlet
  16. De andra & tredje var skitsnygga!

    SvarSlet