onsdag den 13. januar 2010

H&M home




 



Selvom dette er en modeblog kom jeg lige i tanke om at det i dag er tre måneder siden jeg overtog min lejlighed! - Tiden flyver afsted. Jeg har aldrig troet at jeg skulle synes det var fedt at købe ting som sengetøj, viskestykker, kopper, krus osv., men der tog jeg fejl! Nu synes jeg ligefrem det er fedt at gå ud købe små finurlige ting og sager til lejligheden og synes efterhånden også den er blevet rigtig fin! Jeg kan godt lide at der er lídt farver og humor i indretningen og synes også disse sager fra H&M Home er rigtig fine, og jeg har faktisk allerede bademåtten - hovsa endnu et køb!


Although this is a fashion blog I just remembered that it's today three months since I got the keys to my apartment. I never believed that I would think it was fun to buy things like linens, tea towels, cups etc., but I was wrong! Now I actually think it's fun buying all these stupid things and I'm very satisfied with the outcome of my apartment. I like all these items from H&M Home and I've already bought the bathmat - whoops another purchase!

10 kommentarer:

  1. Nice blog!



    http://livingafashionablelife.blogspot.com

    SvarSlet
  2. It sounds amazing! We don't have H&M home here in barcelona.. Nice blog by the way! ;)

    SvarSlet
  3. Thanks! It's from their homepage..

    SvarSlet
  4. nice blog girl!

    lovelove, M.
    http://marissaexplains.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Oh!!! Can't wait to have it in Paris!
    It looks so cute :)
    http://mykindamagazine.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. It is.. And cheap as well. :)

    SvarSlet
  7. Loving it! Synd at sengesettene ikke finnes i 2.20 :/

    SvarSlet
  8. i wish i had a h&m or even h&m home here :(

    SvarSlet
  9. Er sengetøjet fra H&M home ? hvor køber man så noget .. når man bor på sjælland :D

    SvarSlet
  10. I thought H&M was in almost all countries?! Perhaps you'll get one soon :)

    Ja, det er det. Det købes på hm.com under Home, ved brug af koden 1304 får man 50 kr i rabat. Bare et lille tip. :)

    SvarSlet