mandag den 11. januar 2010

On the blue spot


Det er virkelig svært at tage billeder af sort tøj. Og tror jeg er inde i en sort-tøj-periode! Det er egentlig sjovt at de fleste mennesker går i mørkt tøj om vinteren, når det er koldt og trist udenfor og festlige farver om sommeren (hvor  man selvfølgelig også er en del brunere). Jeg burde blive bedre til også at bruge lidt farver om vinteren!

It's really hard to take pictures of black clothes. And I think I'm in a black-clothes-period at the moment. It's actually funny most people wear dark clothes during the winter and colourful clothes during the summer (of course colours look better in combination with tanned skin). Perhaps I should wear some colourful clothes sometimes!?

5 kommentarer:

  1. Sort allover må være det nye sorte. I hvert fald når det er så koldt. Blomster og nudenuancer må vente til solstrålerne rammer os. Jeg er vild med dine strømebukser, hvor mon de er fra?

    SvarSlet
  2. jeg gætter på topshop, da jeg selv har dem ;) hehe
    men super flot outfit - sort rocker ;)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have :) Ja, de er fra Topshop - et lille tip er altid at købe fra Topshops hjemmeside, da det er billigere end at gå ned i butikken - selv med porto. Men kan nok ikke betale sig, hvis man kun skal købe strømpebukser?!

    Ja, sort i sort hitter altid :)

    SvarSlet
  4. elsker dit outfit + dit dejlige, lange hår! ;)
    kig gerne forbi natasjavestergaard.blogspot.com

    SvarSlet