torsdag den 21. januar 2010

On the blue spot - Paris









Bloggen er ikke gaaet i staa fordi jeg er i Paris og "The blue spot" skulle selvfoelgelig ogsaa med! At Paris er udnaevnt til "modens mekka", kan jeg kun skrive under paa! Dagen startede i Marais kvarteret, hvor jeg fandt en rigtig fin top til kun 6 euro. Det viste sig desvaerre at vaere en wholesale butik, hvor det kun var muligt at koebe tolv af gangen - vi gik hurtigt videre! Ellers er dagen gaaet med shopping og sightseeing. Skal nok uploade nogle billeder af tingene jeg har koebt en af dagene. I morgen skal vi rigtig vaere turister og se alle attraktionerne! Men nu vil vi gaa ud og finde en laekker restaurant og faa lidt at spise! Bonsoir!

"The blue spot" is with me in Paris and I do understand Paris is appointed to be "The mecca of fashion"! Today we have been shopping a lot and seen different parts of the city. So now we will go have some dinner and enjoy the French atmosphere! Bonsoir!

Wearing the necklace from Ebay and leather jacket from Zara.

16 kommentarer:

  1. Jeg har selv den halskæde i guldfarvet, men den sølv er bare så meget federe, æv :(
    Du ser super ud :)
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ha ha, elsker at du har den med!

    SvarSlet
  3. waw, den har den virkelig bare med alle vegne :-)

    L / http://sippli.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Hihi, hvor er du altså sød du sådan har taget måtten(?) med (:
    Super charmerende!

    http://sonotobsessed.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Din blog er en kæmpe inspiration, håber du ved det! Og hyg dig i Paris, du er virkelig heldig! Je t'aime Paris..

    SvarSlet
  6. ha, i also have that necklace in gold.. it's from Accessorize

    SvarSlet
  7. Mange tak for de soede kommentarer! Ja, selvfoelgelig skulle den med. hehe.. :) Dog var det lidt besvaerligt, saa den har ikke vaeret saa meget med rundt..

    Cool - mine is from Ebay.

    SvarSlet
  8. Hvor præcis har du købt din seje halskæde? :) og kan man stadig købe den ??

    SvarSlet
  9. den er købt her:

    http://shop.ebay.com/speedy-china/m.html?_nkw=owl&_ipg=200&_trksid=p3911.c0.m301

    Den koster kun 25 kr inkl. porto! Så billigt! og den er rigtig fin i virkeligheden også.

    SvarSlet
  10. Og ja, den kan stadigvæk købes :)

    SvarSlet
  11. Hej Christina. Flot navn du har hehe :D Jeg har lige været inde på Ebay for at kigge efter uglen, og der er mange forskellige annoncer at vælge imellem. Jeg har fundet nogle der kun koster 0,88 dollars og nogle der koster 4,25 dollars. Hvilken annonce vil du anbefale? Jeg vil gerne have den i samme længde og størrelse som dig, den skal bare være i guld :)

    SvarSlet
  12. Hej Kristia,
    Ja pænt navn :)
    Det her link er til uglen i guld hos samme sælger som jeg købte den hos. Den koster 25 kr inkl. porto. Det skulle være den samme som mig.
    Hav en dejlig dag.
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270526149404

    SvarSlet
  13. Tak :) Syntes bare den ser meget længere ud end din?

    SvarSlet
  14. Fed blog.. Er lige blevet fast læser. Tjek min blog: www.mikkeline-ludvigsen.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Det burde være den samme. Tror måske det er fordi det er en asiater der har den på, de er jo oftest lidt lavere.

    Jeg vil kigge forbi :)

    SvarSlet