mandag den 18. januar 2010

Følg min blog med Bloglovin'

Follow Passions for Fashion

Tusind tak til alle jer skønne mennesker der følger- og kommenterer på min blog. Støt bloggen ved at følge den via Bloglovin' ved at klikke på ikonet ovenfor. Til dem af jer der ikke er bekendte med Bloglovin', kan jeg fortælle, at det fungerer som en feed, hvor de giver dig besked hver gang dine ynglingsblogs opdateres.

Thanks to all you wonderfull people who are following my blog. Support my blog by following it with Bloglovin' by clicking the icon above. For those of you who aren't familiar with Bloglovin', it acts as a feed - they will notify you whenever your favourite blogs are updated!

6 kommentarer:

  1. Hej Christina.
    Ih din blog er blevet så fin.
    Kan huske i sommers du sagde at du var i tvivl om du ville forsætte - og godt du gjorde det!

    Bare lidt ros herfra.
    Knus Mette fra folkeren

    SvarSlet
  2. Årh mange tak din skønne tøs! Det er jeg glad for du synes! Håber du har det godt!?

    Kram Christina.

    SvarSlet
  3. Bare lige for at spørge rigtig dumt, men hvordan fik du det på din blog ? :s

    SvarSlet
  4. Det er bestemt ikke dumt :) Du kopierer bare HTML koden ind i skrivefeltet i dit indlæg. Du skal først have logoet - kan hentes på bloglovin.com!

    SvarSlet
  5. Okay, tak for hjælpen (: Endnu lige et spørgsmål.. Hvor finder jeg den HTML kode?

    SvarSlet
  6. Var så lidt.. Den bliver vist når du tilføjer den inde på Bloglovin. Hav en god dag.

    SvarSlet