mandag den 25. januar 2010

On the blue spot - Home sweet home


Som sagt kom jeg hjem efter en fantastisk tur til Paris i går! Det er bare en skøn by, der er så mange fine attraktioner og super god shoppping! Vi fik set de fleste attraktioner, shoppet igennem og nydt byen - vi fik oven i hatten overværet butikstyveri i Zara, hvor tyven fik væltet to mennesker på vej ud og brandalarm på hotellet kl. 3 om natten! Jeg troede det var en drøm, da jeg vågnede ved en sindssyg larm og fik hurtigt tøjet på - min kæreste var sikkert nået at brænde inde, hvis der virkelig havde været brand, da han skulle have både sokker, bælte osv. på. Alt i alt super tur! Jeg fik megen gavn af alle jeres gode råd om fede butikker, områder osv! Tusind tak! I lørdags var vi på marked (læs: kæmpe marked!), hvor jeg blandt andet fik købt pelsen på billedet for ringe 150 kr.! Det var et scoop! Alt jeg har på er fra Paris.
Hav en dejlig dag!

Pels og halskæde fra marked, silketop Art's, jeans og kilehælsstøvler købt på udsalg i Zara, halstørklæde fra en lille lokal butik.

As I've mentioned I arrived from Paris Yesterday. I had a wonderful time - it's just such a lovely city! And your advices concerning where to go, shopping etc. was really useful! We saw all the famous attractions and went shopping a lot! In addition to that we witnessed shoplifting in Zara, where the thief toppled two people on his way out and a fire alarm at the hotel one night. First I thought it was a dream, but I got up quickly - unlike my sleepy boyfriend. Fortunately it was false alarm! Saturday we went to a huge market where I among other things bought this black fur - 20 Euros, so cheap! Everything I'm wearing in the pics is from Paris.
Have a lovely day!

Fur and necklace from the market, silk top Art's, jeans and wedges bought on sale in Zara, scarf from a local shop.

9 kommentarer:

  1. Amazing! You seems Kirsten Dust! LOVE EVERYTHING ABOUT THIS LOOK!

    SvarSlet
  2. I'm glad you like it. I've been told that before :) have a lovely day.

    SvarSlet
  3. I love that outfit. You look so beautiful!!

    SvarSlet
  4. Lyder som om I har haft en fantstisk tur med mange oplevelser... og hvor har du mange fine ting med hjem. Det sidste billede er virkelig godt.

    SvarSlet
  5. Hej Christina,
    Velkommen hjem. Jeg har tagget dig til en blog-pris :) fordi jeg synes din blog er så fin.
    Se mere her: http://emilylouisesalomon.blogspot.com/2010/01/jamen-hvor-fint-altsa.html
    xoxo
    Emily

    SvarSlet
  6. Thank you so much :)

    Mange tak. Det har bare været den bedste tur!

    Hej Emily, Tusind tak! Det sætter jeg stor pris på! Super fedt! Virkelig sødt af dig. har skrevet på din blog.

    mvh. Christina.

    SvarSlet
  7. Bukserne sidder virkelig godt på dig!

    /Maria

    SvarSlet
  8. Mange tak Maria. De er sådan lidt baggy i det - rigtig behageligt..


    Thanks :)

    SvarSlet