tirsdag den 5. januar 2010

Nytårsaften 2009!!!


Jeg har normalt ikke så høje forventninger til nytårsaften, da det ofte ikke bliver så sjovt som forventet, men i år var anderledes! Jeg fejrede nytår med en masse venner og veninder, der var god mad og alle var i god stemning, så havde en super aften i godt selskab!
Mit outfit: kjole All Saints, jakke Vero Moda, sko Zara, halskæde fra Pico.

Usually I don't have high expectiations for New Years Eve, as it often is not as fun as expected, but this year turned out differently! I celebrated New Years Eve with a lot of friends, the dinner was great, and everybody was in good mood, so I had a great time!


This is what I was wearing: dress All Saints, jacket Vero Moda, pumps Zara, necklace from a small Danish shop.

5 kommentarer:

  1. Du var så smuk.... <3

    SvarSlet
  2. Årh tak :) Det var du også! <3

    SvarSlet
  3. Hej Christina,
    Nytårsaften 2010 er altså først om et lille års tid ;o) den nytårsaften vi lige har haft var nytårsaften 2009 ;o) Jeg er vild med din blog og kigger jævnligt ind - Godt Nytår fra England,
    Lise

    SvarSlet
  4. Nå ja for søren.. tak for rettelsen :) Tak skal du have! Det er jeg glad for. også godt nytår til dig. Mvh. Christina.

    SvarSlet
  5. Nøj, hvor ser du fin ud! Den er så flot den All Saints kjole :)

    SvarSlet